به نظر می رسد Google در هنگام شناور برخی از نتایج محصول ، محصولات محبوب ، قطعه ها ، پیوندهایی را برای بررسی ناشران اضافه می کند. پیوندها فقط پس از گسترش جعبه نشان می دهند ، و شامل قطعه ای از محتوا و سپس پیوندی به منبع است. برای روشن شدن ، این فقط برای نتایج محصولات محبوب نشان نمی دهد ، بلکه بخش و سایر موارد را نیز نشان می دهد.
این توسط ساچین پاتل مشاهده شد که چند نمونه را در X ارسال کرد – من توانستم این کار را برای پرس و جو (پوشک) تکرار کنم. در اینجا تصویر من است:
در اینجا یک gif از آن در عمل است:
در اینجا موارد دیگر وجود دارد – جایی که آنها در کارت تجارت الکترونیکی Google ux نشان می دهند:
محصولات موجود در توصیه های برتر با برچسب “محبوب” اکنون دارای پیوند مقاله ای در زیر محصول است که منجر به بررسی می شود (ممکن است قدیمی باشد ، اما من امروز فقط متوجه آن شدم). rustybrick brodieseo pic.twitter.com/j4stc8plc1
– ساچین پاتل (@sachupatel53124) 12 فوریه 2025
نمی دانم نرخ کلیک بر روی آن پیوندها چقدر است. 🙂
بحث و گفتگوی انجمن در X.