Google پاسخهای س Aboutال در مورد SEO SEO از طریقmartinibuster

جان مولر از Google به س questionالی درباره الگوریتم پاساژها در Hangout Office Office Google SEO پاسخ داد. مولر نظرات خود را در مورد آنچه صنعت درباره بهینه سازی موتور جستجو برای گذرگاه ها و آنچه گوگل در تلاش است با آن به انجام برساند ارائه داد.

س Aboutال درباره Google Passages

س Theال مربوط به الگوریتم جدید بود در چارچوب یک به روزرسانی اصلی ، اما واقعاً درمورد کاری بود که ناشران برای بهینه سازی بهتر صفحات خود باید انجام دهند تا در 7٪ درخواستهای جستجو ظاهر شوند که تحت تأثیر الگوریتم قسمتهای جدید قرار بگیرند.

این س theال است:

“من سوالی در مورد گذرگاه ها دارم.

بنابراین ، بیشتر در مورد چگونگی دیدن ساختار پاراگراف توسط Google بیشتر است. . چون بدیهی است ، اخیراً ، ما شاهد ارسال نوع مکالمه بیشتری از ارسال وبلاگ هستیم … و من تعجب می کنم که آیا در یک پاراگراف نوعی حداقل تعداد کلمه یا تعداد کاراکتر وجود دارد تا Google متوجه شود این یک پاراگراف است؟ “< / p>

اعلامیه Google در مورد به روزرسانی های هوش مصنوعی ، از جمله مقادیر رتبه بندی (که 7٪ از سeriesالات جستجو را تحت تأثیر قرار می دهد) ، در مورد یافتن پاسخ است.

< p> تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هیچ چیزی در اعلامیه درباره الگوریتم معابر وجود ندارد درک بهتر پست های وبلاگ مکالمه.

این همان چیزی است که در اعلامیه Google در مورد معابر آمده است:

“با درک بهتر پیوندهای خاص ، نه فقط صفحه کلی ، می توانیم آن سوزن را پیدا کنیم -در یک انبار انبار اطلاعاتی که به دنبال آن هستید. “

جان مولر از Google پاسخ داد:

” نمی دانم “.

سپس وی توضیحاتی را بر اساس ارائه داد آنچه او فهمید:

“من جزئیات همه گذرگاه ها را ندارم.

این یک بروزرسانی اصلی نیست … این چیزی نیست که ما در نظر بگیریم به روزرسانی اصلی.

بیشتر مربوط به رتبه بندی این قسمتها از صفحات موجود است تا فهرست کردن آنها به صورت جداگانه.

بنابراین ، بیشتر در مورد شناختن این یک صفحه بزرگ است و این بخشی از صفحه است این به ویژه مربوط به این جستجوی در حال ارسال است ، بنابراین ما در آن قسمت از صفحه تمرکز خواهیم کرد.

بنابراین این نیست که یک شاخص عبور مجزا یا موارد مشابه دیگری در آن وجود داشته باشد. < p> این واقعاً بیشتر در مورد درک صفحه و قسمتهای مختلف صفحه است و شما می توانید تشخیص دهید کدام یک از این قسمتها مربوط به درخواست کاربران است.

من جزئیات بیشتری از گذشته برای اشتراک گذاری ندارم از طرف ما. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جستجوگرها برای Google Passages

مولر سپس نظرات خود را در مورد برخی از مطالب ارائه شده ارائه داد ده مورد در مورد بهینه سازی گذرگاه ها به گونه ای که رتبه بندی خوبی داشته باشند.

مولر:

“من متوجه شدم برخی از افراد در حال حفاری حق ثبت اختراع و اوراق بهادار و غیره هستند از محتوای بیشتر… آموزشی یا محتوای نظری پیرامون برخی از این عناوین.

و آنها مواردی را ذکر کردند مانند شما باید مطمئن شوید که عناوین واضحی دارید و همچنین دارای محتوای ساختار یافته در صفحات خود هستید ، بنابراین که ما می توانیم این بخشها را تشخیص دهیم ، که به نظر من نوعی واضح است.

مانند اینکه اگر می خواهید یک موتور جستجو بخشی از صفحه شما را تشخیص دهد ، بنابراین باید صفحه خود را به درستی ساختار دهید ، به راحتی تشخیص آن .

اما شاید این نوعی جهت هدایت باشد.

به طور کلی ، با بسیاری از این تغییرات ، یکی از مواردی که من احتیاط می کنم تلاش برای پرش روی قطار تلاش است برای بهینه سازی این موارد زیرا بسیاری از تغییراتی که ما ایجاد می کنیم اساساً تغییراتی است که ما ایجاد می کنیم زیرا متوجه می شویم که صفحات وب به نوعی کثیف و بدون ساختار هستند.

و اینقدر نیست که این صفحات وب بی نظم و بدون ساختار به طور ناگهانی نسبت به صفحات تمیز و ساختاری برتری داشته باشند.

بیشتر ، خوب … ما می توانیم این صفحات کثیف را کم و بیش همانند خود بدانیم می تواند صفحات تمیز را درک کند. “

من فکر می کنم آنچه او سعی دارد بگوید این است که Google بهتر می تواند از بین گروه گسترده تری از صفحات وب پاسخی را انتخاب کند.

بنابراین به جای محدود به رتبه بندی صفحات وب که به خوبی سازمان یافته و صریح در مورد یک موضوع خاص هستند ، Google اکنون می تواند یک مقاله بزرگتر یا جامع را که حاوی پاسخ است در یک بخش رتبه بندی کند ، بنابراین تعداد صفحات نامزدها را گسترش می دهد.

مولر بعداً درمورد تلاش برای بهینه سازی الگوریتم گذرگاه ها با هدف قرار دادن ناموزون در محتوای صفحه وب ، هشدار داد.

مولر:

“بنابراین اگر تمیز شوید صفحه را امتحان کنید و سعی کنید آن را کثیف کنید تا برای این نوع تنظیمات خوب کار کند ، پس فکر نمی کنم هیچ مزیتی نسبت به آنچه قبلاً داشتید داشته باشید.

اگر کجا باشید شما در حال حاضر صفحات تمیز دارید ، اگر توسط موتورهای جستجو به راحتی قابل شناسایی باشند ، اگر عناوین و عناوین تمیز داشته باشند و روی موضوعات جداگانه تمرکز داشته باشند ، در واقع این همان چیزی است که موتورهای جستجو برای اینکه بتوانند بفهمند این صفحه چیست ، نیاز دارند. و زمان نمایش آن به کاربران. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

آنچه Google Passages برای ایجاد محتوا معنی می کند

به نظر می رسد که مولر اساساً می گوید ناشران از قبل باید صفحاتی را بسازند که فهم آنها به دلیل ساختار مناسب باشد. مطالب با عناوین و عناوین مناسب. و اگر مطلبی از آن صفحات حاوی پاسخی باشد ، Google آن را رتبه بندی می کند.

وی همچنین اظهار داشت که فراتر از آن ، Google همچنین سعی می کند قسمت هایی از سایت هایی را که به خوبی سازماندهی نشده اند رتبه بندی کند.

به نظر می رسد که گفته می شود Google بهتر می تواند صفحاتی را با پاسخهایی رتبه بندی کند که در غیر این صورت قبل از معرفی الگوریتم بخشها رتبه بندی نشده باشد.

ساعتهای Google Office Office را مشاهده کنید

[محتوای جاسازی شده]

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور