Google Analytics توصیههای Merchant Center را مستقیماً به بخش توصیهها در Google Analytics اضافه کرد. گوگل گفت این توصیهها به شما درباره مشکلاتی که مانع از تأیید محصولات شما در مرکز تجاری Google میشود، هشدار میدهد.
توصیهها به شما کمک میکنند تا موارد عدم تایید محصول را از Google Merchant Center شناسایی و رفع کنید. این می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید موارد شما می توانند در نتایج خرید Google و تبلیغات خرید ظاهر شوند.
این توصیههای جدید را میتوانید در Google Analytics در صفحه اصلی، مرکز بینش، عکس فوری گزارشها و گزارش نمای کلی Acquisition پیدا کنید. این توصیهها شامل پیوند مستقیم به محصولات آسیبدیده در حساب Google Merchant Center شما است. گوگل اضافه کرد: «با رسیدگی به این مخالفتها، میتوانید ترافیک ارگانیک از Google Shopping را افزایش دهید و عملکرد تبلیغات خرید خود را بهبود بخشید و پتانسیل فروش آنلاین خود را به حداکثر برسانید».
Google توصیه میکند که رد کردن محصول را در حساب Merchant Center پیوندشده خود برطرف کنید. محصولات تایید نشده را نمیتوان در نتایج خرید Google نشان داد یا در تبلیغات خرید استفاده کرد. با رفع این عدم تایید، می توانید ترافیک خرید ارگانیک خود را افزایش دهید و عملکرد تبلیغات خرید خود را بهبود بخشید. این توصیه شامل یک پیوند مستقیم به محصولات آسیبدیده در حساب Merchant Center شما است.
بحث انجمن در X.