Google Analytics جمع آوری داده ها را از کانال های YouTube متوقف می کند

Google Analytics پس از قطع ارتباط بین دو سرویس ، دیگر داده های جدید را از صفحات کانال YouTube جمع نمی کند.

Google Analytics در تاریخ 1 فوریه 2021 جمع آوری داده ها از صفحات کانال YouTube را متوقف کرد. داده های تاریخی همچنان در دسترس خواهند بود اما داده های جدید پیگیری نمی شوند.

قابلیت ایجاد ارتباط بین Google Analytics و YouTube در نوامبر سال گذشته حذف شد. کانال های دارای اتصال موجود به Google Analytics قادر به مشاهده داده های جدید تا ابتدای ماه جاری بودند.

گوگل حداقل تلاش خود را برای ایجاد این تغییرات انجام داده است. اگر یک اعلان در بالای صفحه راهنمای YouTube نبود ، ممکن است تغییرات کاملاً از دست رفته باشد.

Google Analytics جمع آوری داده ها را از کانال های YouTube متوقف می کند

عدم اعلامیه Google در مورد این تغییر می تواند نشان دهنده عدم استفاده ارتباط بین GA و YouTube توسط اکثر سازندگان باشد.

سازندگان YouTube همیشه به مجموعه کاملتری از داده های تجزیه و تحلیل در YouTube Studio دسترسی داشته اند. انگیزه کمی برای ایجاد پیوند به Google Analytics وجود نداشت ، مگر اینکه GA قبلاً بخشی از جریان کار سازنده باشد.

اتصال به YouTube کمتر ضرورتی بود و بیشتر گزینه ای بود که به دلیل راحتی برای افرادی که به طور منظم از Google Analytics برای ردیابی داده های دیگر استفاده می کنند ، ارائه می شود.

اکنون ، YouTube Analytics بهترین منبع برای بازاریابان برای دسترسی به اطلاعات به روز در کانال های YouTube است.

برای بازاریابانی که فقط به Google Analytics اعتماد کرده اند ، این بدان معنی است که باید با یک ابزار جدید آشنا شوید.

اگر این مورد شماست ، برای مرور مختصر YouTube Analytics به بخش زیر مراجعه کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مروری کوتاه بر YouTube Analytics

YouTube Analytics می تواند برای نظارت بر عملکرد کانال و فیلم های شما با معیارها و گزارش های به روز استفاده شود.

YouTube به طور خودکار داده ها را در تمام کانال ها و فیلم ها جمع آوری می کند. مانند Google Analytics نیست که صاحبان سایت باید کد رهگیری نصب کنند.

برای دسترسی به این داده ها در YouTube Analyitics ، ابتدا وارد YouTube Studio شوید و سپس Analytics را از فهرست پیمایش سمت چپ انتخاب کنید.

در این بخش ، زبانه های مختلف را مشاهده خواهید کرد. جدا از برگه نمای کلی ، هر برگه برای کمک به شما در دیدن داده های مرتبط با اهداف شما تنظیم شده است.

آنچه در مورد برگه ها و داده های مختلف موجود در آنها باید بدانید در اینجا آمده است:

  • بررسی اجمالی: معیارهای اصلی کانال شما مانند زمان تماشا ، بازدیدها و مشترکان را نشان می دهد. 4 گزارش موجود در این برگه شامل فیلم های برتر ، فعالیت در زمان واقعی ، آخرین فیلم ها و عملکرد معمول است.
  • رسیدن: از طریق تعداد بازدیدها و کلیک ها ، میزان دسترسی کلی محتوای شما را نشان می دهد. این برگه شامل گزارش هایی برای انواع منبع ترافیک ، منابع خارجی برتر ، نمایش ها و عبارات جستجو است.
  • نامزدی: آنچه بینندگان شما مشاهده می کنند را نشان می دهد که با کل دقیقه تماشا نشان داده می شود. این برگه شامل گزارش هایی برای ویدیوها و لیست های پخش برتر ، و کارت های برتر و صفحه های انتهایی است.
  • حضار: نشان می دهد چه کسانی در حال تماشای ویدئوهای شما هستند که با تعداد بینندگان منحصر به فرد ، ویدئوهای متوسط ​​تماشا شده به ازای هر بازدید کننده و رشد یا کاهش مشترک نشان داده می شود. این برگه شامل گزارشاتی درباره مکان مخاطب ، اطلاعات جمعیتی و کانال های دیگری است که آنها تماشا می کنند.
  • درآمد: نشان می دهد کانال چه مقدار پول از ویدئوهای کسب درآمد کسب می کند. این برگه فقط برای سازندگان برنامه YouTube Partner Program در دسترس است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای یک مثال تصویری از نحوه استفاده از YouTube Analytics ، به ویدیوی زیر مراجعه کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=J1t34uTT0iA

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور