گوگل ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای بخش تأثیرات اجتماعی راه اندازی می کند

از زمان ایجاد آن در دو دهه پیش، Google.org به عنوان بخشی از ماموریت خود برای استفاده از نوآوری، تحقیقات و منابع Google برای ارتقای پیشرفت و گسترش فرصت برای همه، 18 میلیارد دلار کمک مالی به سازمان‌های غیرانتفاعی در سراسر جهان داده است. تنها در 10 سال گذشته، Google.org و Googlers نزدیک به 6 میلیارد دلار بودجه نقدی ارائه کرده اند.

امروز، هوش مصنوعی فرصتی عمیق برای تغییر نحوه انجام کار غیرانتفاعی‌ها به طور مؤثرتر و کارآمدتر ارائه می‌کند. به همین دلیل است که در افتتاحیه اجلاس تاثیر Google.org در سانی‌ویل، کالیفرنیا، سه راه جدید برای کمک به غیرانتفاعی‌ها برای استفاده از پتانسیل هوش مصنوعی برای ایجاد تغییر در جوامع خود اعلام می‌کنیم.

نیاز روشن است؛ در نظرسنجی اخیر Google.org از هزاران سازمان غیرانتفاعی، چهار نفر از پنج نفر از آنها گفتند که هوش مصنوعی مولد ممکن است برای کارشان قابل استفاده باشد – اما تقریباً نیمی گفتند که سازمان آنها در حال حاضر از این فناوری استفاده نمی کند. و اکثر پاسخ دهندگان گفتند که از موارد استفاده بالقوه آگاهی ندارند.

با هوش مصنوعی زمان را برای سازمان خود بازگردانید

در آوریل امسال صندوق فرصت هوش مصنوعی Google.org راه اندازی شد تا به مردم و سازمان ها کمک کند تا مهارت های ضروری هوش مصنوعی را بیاموزند. 10 میلیون دلار از این بودجه صرف کمک به سازمان‌های غیرانتفاعی در سراسر ایالات متحده می‌شود که بدانند چگونه ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به آنها کمک کنند تا سازنده‌تر و خلاق‌تر باشند. 7 میلیون دلار دیگر به سازمان های غیرانتفاعی در سراسر اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آسیا و اقیانوسیه کمک می کند.

علاوه بر حمایت از جوامع در سراسر جهان، Google.org همچنین در حال راه‌اندازی وب‌سایتی با منابعی است که به طور خاص برای معرفی سازمان‌های تأثیر اجتماعی به ابزارهای هوش مصنوعی طراحی شده است که می‌تواند به آنها کمک کند تا برای تسریع تلاش‌های اجتماعی خود سازنده‌تر و خلاق‌تر باشند.

برای Google.org Accelerator: Generative AI دور دوم درخواست دهید

اجلاس تاثیر Google.org جشن فارغ‌التحصیلی اولین شتابدهنده Google.org: شرکت‌کنندگان هوش مصنوعی مولد – ۲۱ سازمانی است که در شش ماه گذشته بودجه، اعتبارات ابری، آموزش‌های فنی و پشتیبانی رایگان دریافت کرده‌اند تا هوش مصنوعی نسل خود را افزایش دهند. راه حل ها

برای ادامه حرکت، دور دوم Google.org Accelerator: Generative AI در پاییز افتتاح خواهد شد. این بار این یک فراخوان آزاد است و سازمان‌های تأثیر اجتماعی که برنامه‌های کاربردی با تأثیرگذاری بالا از هوش مصنوعی مولد را توسعه می‌دهند، می‌توانند برای سهمی تا سقف 30 میلیون دلار از بودجه و سایر حمایت‌ها درخواست دهند. به وب‌سایت Google.org بروید تا هنگام باز شدن برنامه‌ها مطلع شوید.

ویژگی های جدید Ad Grants AI را امتحان کنید

بیش از 300000 سازمان غیرانتفاعی در سراسر جهان از Google برای سازمان های غیرانتفاعی و ابزارهای تخفیف دار برای کمک به بازاریابی و همکاری استفاده می کنند. برای تسهیل تعامل غیرانتفاعی با اهداکنندگان و افرادی که از آنها حمایت می‌کنند، Google for Nonprofits در حال ادغام دو ویژگی جدید هوش مصنوعی در برنامه Ad Grants است: حداکثر عملکرد و تجربه مکالمه در کمپین‌های جستجو.

برنامه Ad Grants ماهانه 10000 دلار در تبلیغات جستجوی بدون هزینه به سازمان های غیرانتفاعی در بیش از 65 کشور ارائه می دهد. به زودی، سازمان‌های غیرانتفاعی واجد شرایط در این برنامه می‌توانند از فناوری هوش مصنوعی بدون کلمه کلیدی Performance Max برای یافتن عبارت‌های جستجوی جدید و مرتبط و استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد سریع و آسان متن آگهی مرتبط که با هدف کاربر مطابقت دارد، استفاده کنند. . Performance Max شروع به عرضه به حساب‌های Ads Grants واجد شرایط کرده است و در ماه‌های آینده برای حساب‌های واجد شرایط در دسترس خواهد بود.

سازمان‌های غیرانتفاعی در برنامه Ad Grants همچنین می‌توانند از تجربه مکالمه برای گفتگو مستقیم با هوش مصنوعی Google برای ایجاد کمپین‌های جستجوی بهتر، با دارایی‌های قوی‌تر مانند کلمات کلیدی، تصاویر، سرفصل‌ها و توضیحات استفاده کنند. در سراسر جهان در دسترس است که تبلیغ‌کننده زبان خود را انگلیسی تنظیم کرده باشد.

در سال 2004، بنیانگذاران Google چشم‌اندازی را برای Google.org ترسیم کردند که «به‌طور جاه‌طلبانه نوآوری و منابع قابل توجهی را برای بزرگ‌ترین مشکلات جهان به کار گیرد.» تیم Google.org مفتخر است که به ارائه ابزارها و منابع ادامه می‌دهد. به سازمان‌های غیرانتفاعی در سراسر جهان که در حال انجام کارهای حیاتی برای مقابله با این چالش‌ها در جوامع خود هستند.

Source link