Google نتایج خرید و محصولات را در Google AI Overviews برای جستجوهای تجاری بازمی گرداند. راستش را بخواهید، به خاطر ندارم که آنها رفته باشند، اما به من گفته شده که اکنون برگشته اند. شاید با بهروزرسانی Ray، زمانی که Google تعداد دفعات نمایش AI Overviews را محدود کرد، از بین رفتند.
Aleyda Solis در X گفت: “چرخ و فلک های محصول در مرورهای AI برای جستجوهای تجاری بازگشته اند.” اگر آلیدا بگوید جدید است و برگشته است، احتمالاً از بین رفته است.
Aleyda افزود: “Google در ابتدا چرخ فلک های محصولات مشابه را برای سهم بسیار بالایی از جستجوهای تجاری متمرکز در آزمایش به نمایش گذاشت، اما این کار را در نسخه تولیدی خود انجام نداده بود. اکنون این کار در حال تغییر است!”
در اینجا تصاویری از این در عمل آمده است:
Aleyda نوشت: “من شناسایی کردم که چرخ فلک های محصول دوباره برای جستجوهای متمرکز بر محصول با ترکیبی از اهداف تجاری/اطلاعاتی فعال می شوند، که در حال حاضر توسط ترکیبی از راهنماها و صفحات دسته بندی رتبه بندی می شوند. نمای کلی هوش مصنوعی یک لیست قابل مرور مانند عکس فوری ایجاد می کند. هنگامی که باز می شود، چرخ فلک های محصولات قابل کلیک را به نمایش می گذارد که پانل های دانش محصول را راه اندازی می کند و کاربران را مستقیماً به PDP ها هدایت می کند!
اضافه کردن، “اگر خرده فروش هستید: لطفاً بهینه سازی صفحات جزئیات محصول خود را دوچندان کنید! محتوا، نظرات، تصاویر، ویدئوها، داده های ساختاریافته، فید تاجر… همه چیز. آنها فقط از مرورهای هوش مصنوعی بیشتر و بیشتر دیده می شوند. بهجای دستهها/جنبهها.”
در اینجا یک ویدیو از این عمل از Alyeda است:
🚨 خرده فروشان هشدار: چرخ فلک های محصول در مرورهای هوش مصنوعی برای درخواست های تجاری بازگشته اند 👀👇
من شناسایی کردهام که چرخ فلکهای محصول دوباره برای جستارهای متمرکز بر محصول با ترکیبی از اهداف تجاری/اطلاعاتی فعال میشوند، که در حال حاضر توسط ترکیبی از راهنماها و… pic.twitter.com/ab3sfsrYdG
— Aleyda Solis 🕊️ (@aleyda) 9 سپتامبر 2024
بحث انجمن در X.