Google AI Overviews معمولاً برای جستارهای نام تجاری یا ناوبری نمایش داده نمی شود. بنابراین اگر به دنبال برند یا شرکتی هستید، به طور کلی، گوگل نمای کلی هوش مصنوعی را نشان نداده است.
و صادقانه بگویم که هنوز هم همینطور است.
اما روز دیگر، ویکتور پان از Hubspot متوجه شد که گوگل یک نمای کلی هوش مصنوعی را برای جستجو در (hubspot) نشان می دهد – یک جستجوی مارک دار یا ناوبری. او در مورد آن در X پست کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. و او درست می گوید، گوگل، به دلایلی، یک نمای کلی هوش مصنوعی را در این مورد نشان می دهد.
این هم یک اسکرین شات:
بنابراین من این را تماشا کردم و ده ها مارک مختلف را آزمایش کردم، از جمله حدود ده ها مارک در فضای مشابه یا مشابه Hubspot و Google مرورهای AI را برای مارک های دیگر نشان نمی دهد. من Salesforce، Zendesk، Monday.com، Pipedrive، Zoho، Semrush و بسیاری دیگر را امتحان کردم. هیچ چیز – هنوز – حداقل.
به طور کلی، شما نمی خواهید مرورهای هوش مصنوعی را برای پرس و جوهای مارک دار ببینید. شما نمی دانید چه می تواند بگوید و آیا این منجر به کلیک های کمتری برای برند شما می شود یا خیر زیرا ممکن است رقبا را ذکر کند …
همانطور که گفته شد، من فکر میکنم این مثال Hubspot یک چیز دور از ذهن است، شاید حتی یک باگ.
منظورم این است که اگر یک باگ نیست، مطمئناً وحشت کنید زیرا:
TLDR; مرورهای هوش مصنوعی احتمالاً به CTR برند آسیب می رساند، اما به طور کامل آن را از بین نخواهد برد.
منحنی های CTR در حال صاف شدن هستند
تسلط بر رتبه بندی سخت تر می شود
سئوکاران بیش از هر زمان دیگری نیاز به درک عمیق تری از ترافیک مارک دار در مقابل ترافیک بدون برند دارند
— ویکتور پن 🇹🇼🇺🇲 (@victorpan) 25 سپتامبر 2024
آیا مرورهای هوش مصنوعی را برای شرایط نام تجاری یا جستجوهای ناوبری می بینید؟
بحث انجمن در X.