مروری بر هوش مصنوعی گوگل برای جستارهای نام تجاری و ناوبری

مروری بر هوش مصنوعی گوگل برای جستارهای نام تجاری و ناوبری

Google AI Overviews معمولاً برای جستارهای نام تجاری یا ناوبری نمایش داده نمی شود. بنابراین اگر به دنبال برند یا شرکتی هستید، به طور کلی، گوگل نمای کلی هوش مصنوعی را نشان نداده است.

و صادقانه بگویم که هنوز هم همینطور است.

اما روز دیگر، ویکتور پان از Hubspot متوجه شد که گوگل یک نمای کلی هوش مصنوعی را برای جستجو در (hubspot) نشان می دهد – یک جستجوی مارک دار یا ناوبری. او در مورد آن در X پست کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. و او درست می گوید، گوگل، به دلایلی، یک نمای کلی هوش مصنوعی را در این مورد نشان می دهد.

این هم یک اسکرین شات:

نمای کلی Google Ai با برند

بنابراین من این را تماشا کردم و ده ها مارک مختلف را آزمایش کردم، از جمله حدود ده ها مارک در فضای مشابه یا مشابه Hubspot و Google مرورهای AI را برای مارک های دیگر نشان نمی دهد. من Salesforce، Zendesk، Monday.com، Pipedrive، Zoho، Semrush و بسیاری دیگر را امتحان کردم. هیچ چیز – هنوز – حداقل.

به طور کلی، شما نمی خواهید مرورهای هوش مصنوعی را برای پرس و جوهای مارک دار ببینید. شما نمی دانید چه می تواند بگوید و آیا این منجر به کلیک های کمتری برای برند شما می شود یا خیر زیرا ممکن است رقبا را ذکر کند …

همانطور که گفته شد، من فکر می‌کنم این مثال Hubspot یک چیز دور از ذهن است، شاید حتی یک باگ.

منظورم این است که اگر یک باگ نیست، مطمئناً وحشت کنید زیرا:

آیا مرورهای هوش مصنوعی را برای شرایط نام تجاری یا جستجوهای ناوبری می بینید؟

بحث انجمن در X.



Source link