مردمی که در SEER یک مطالعه قرار داده اند ، با بررسی چگونگی تأثیرگذاری بر روی نتایج جستجوی ارگانیک Google ارگانیک و پرداخت شده با داشتن نمای کلی AI در صفحه تأثیر می گذارد. و پاسخ کوتاه این است که به نظر می رسد نمای کلی هوش مصنوعی به روشی بزرگ به نرخ کلیک آسیب می رساند.
به این نمودار نگاه کنید:
این مطالعه حدود 10،000 کلمه کلیدی را شامل می شود که فقط شامل رتبه بندی در 20 موقعیت برتر با قصد اطلاعاتی است. آنها از داده های Google Ads و Google Search Console استفاده کردند ، با داده های Ziptie برای دیدن اینکه چه زمانی یک نمای کلی برای آن پرس و جو نمایش داده شده است.
یک مورد از این داده ها وجود دارد ، “وقتی مشتری در CTR آلی AIO از 0.74 ٪ به 1.02 ٪ افزایش می یابد ، CTR پرداخت شده از 7.89 به 11 ٪ افزایش می یابد.”
CTRS هنگامی که نمای کلی AI در Google نمایش داده می شود ، در تمام مدت کم ، چه در پرداخت و چه در ارگانیک.
وقتی آنها ظاهر نمی شوند ، ما با رشد آن CTR در شکل خوبی هستیم.
تجزیه و تحلیل داده های مشتری ما را در طول 12 ماه بررسی کنید. https: //t.co/ggu2eogvg2 pic.twitter.com/f9e4ps1abp
– می خواهید رینولدز (wilreynolds) 4 فوریه 2025
اکنون ، گلن گاب توانست یک راه حل را برای ردیابی داده های اجمالی هوش مصنوعی پیدا کند. در اینجا داده های CTR برای نمای کلی AI در این سایت خاص آورده شده است:
داده های GSC برای نمای کلی AI تقریباً غیرممکن است … تاکنون. اما یک صید وجود دارد. شما به یک اقدام دستی نیاز دارید 🙂 -> Twiddler که Twiddle نیست -نحوه ردیابی کلیک و کلیک از طریق نرخ برای نمای کلی AI Google (اگر یک عمل دستی دارید)
در پست من ، توضیح می دهم … pic.twitter.com/6dnqkinsny
– گلن گاب (glenngabe) 28 ژانویه 2025
هر دو پست آنها به جزئیات بیشتری می پردازند – اما من می خواستم این دو گزارش را برجسته کنم زیرا آنها برای درک آنها بسیار مفید هستند.
بحث و گفتگوی انجمن در X.