بررسی اجمالی هوش مصنوعی گوگل در مورد کلیک برای ناشران

آبشار گوگل پیکسل

در چند هفته گذشته، ما دو پست وبلاگ در مورد نرخ کلیک از مرورهای جدید هوش مصنوعی گوگل برای ناشران در مقایسه با کلیک‌هایی که برای ناشران قبل از انتشار مرورهای هوش مصنوعی منتشر شد، منتشر کردیم. و حدس بزنید – مطالعات با یکدیگر تضاد دارند. به طور خلاصه، یکی می‌گوید تعداد کلیک‌ها از AI Overviews افزایش یافته است و دیگری می‌گوید کلیک‌ها از AI Overviews کاهش یافته است.

به عنوان یادآوری، گوگل در کنسول جستجوی گوگل کلیک ها و داده های نمایش را فقط برای آن مرورهای هوش مصنوعی به اشتراک نمی گذارد. اما تیم روابط عمومی گوگل به ما گفت که کلیک های بیشتری وجود دارد…

اولین مورد راس هاجنز در Siege Media منتشر شد که می‌گوید از زمانی که مرورهای عمومی منتشر شد، “افزایشی در تعداد بازدیدها، میانگین نرخ کلیک (CTR) و کل ترافیک داشته است.” در واقع، 4٪ افزایش در نرخ کلیک از AI Overviews در مقایسه با نتایج جستجوی معمولی.

در اینجا آن نمودار است:

Rosshudgens Google Aio کلیک می کند

مورد دوم دیروز توسط کوین ایندیگ در Growth Memo منتشر شد که می‌گوید او شاهد استنادات AIO کلیک‌های کمتری به آدرس‌های اینترنتی استناد شده است. در واقع، او گفت که در مقایسه با نتایج جستجوی معمولی، تقریباً 9 درصد کاهش در نرخ کلیک از AI Overviews وجود دارد.

کوین ایندیگ Google Aio کلیک می کند

من فکر می‌کنم داده‌های کوین کمی بهتر است، زیرا او زمان بیشتری را صرف کرد تا داده‌ها جمع شوند، وقتی راس مطالعه‌اش را انجام داد، AI Overviews واقعاً به طور کامل منتشر نشده بود. همچنین، کوین موارد پرت زیادی را برداشت که می‌توانند بر صحت داده‌ها تأثیر بگذارند.

در هر صورت، اینها هر دو مطالعاتی هستند که افراد صنعت ما به دنبال آن بوده اند – بنابراین فکر کردم که هر دوی آنها را به اشتراک بگذارم تا همه آنها را مرور کنید.

بحث انجمن در X و X.

Source link