Google حریم خصوصی و پیام‌رسانی AdSense را برای انصراف کاربران راه‌اندازی می‌کند

Google حریم خصوصی و پیام‌رسانی AdSense را برای انصراف کاربران راه‌اندازی می‌کند

گوگل در برخی از ایالت های ایالات متحده، یک ویژگی جدید برای حفظ حریم خصوصی و پیام رسانی برای تبلیغات AdSense را آغاز کرده است. این برای مطابقت با قوانین حفظ حریم خصوصی کالیفرنیا، کلرادو، کانکتیکات، ویرجینیا و یوتا است. این ویژگی به سایت اجازه می دهد تا با کاربر در مورد انصراف از فروش یا اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود ارتباط برقرار کند.

گوگل نوشت: “ما علاوه بر کالیفرنیا، برای قوانین حریم خصوصی کلرادو، کانکتیکات، ویرجینیا و یوتا در AdSense پیام‌های کاربری را راه‌اندازی کرده‌ایم. از طریق این پیام‌ها، بازدیدکنندگان سایت می‌توانند از فروش یا اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی خود منصرف شوند.”

نوع پیام مقررات ایالتی ایالات متحده برای بازدیدکنندگان سایتی که مشمول قوانین حفظ حریم خصوصی خاص ایالتی هستند که در آن واقع شده اند نمایش داده می شود. برای مثال، ساکنان کالیفرنیا مشمول قانون حقوق خصوصی کالیفرنیا (CPRA) هستند. یک پیام مقررات ایالتی ایالات متحده حاوی چندین “صفحه” (یا “صفحات”) است که هنگام مشاهده پیام شما به کاربران نشان داده می شود.

پیوند “نفروش یا اشتراک گذاری” ممکن است به این صورت باشد:

پیام‌های حریم خصوصی رگولاتور Google Adsense

برای پیام‌های مقررات ایالتی ایالات متحده، گوگل گفته است که باید ایالت‌های جدید را به صورت دستی در تنظیمات هدف‌یابی رابط کاربری فعال کنید تا اعمال شوند. برای پیام‌های جدید مقررات ایالتی ایالات متحده، همه ایالت‌های موجود ایالات متحده به‌طور پیش‌فرض انتخاب می‌شوند و می‌توانید انتخاب را در تنظیمات هدف‌یابی رابط کاربری قبل از انتشار به‌روزرسانی کنید.

برای فعال کردن وضعیت‌های جدید یا به‌روزرسانی انتخاب فعلی خود، روی نام پیام کلیک کنید، سپس روی targeting کلیک کنید و گزینه‌های هدف‌یابی جغرافیایی مورد نیاز در کنسول AdSense را انتخاب کنید.

در اینجا نحوه تنظیم این مورد در حساب AdSense آمده است:

  1. به حساب AdSense خود وارد شوید.
  2. کلیک حریم خصوصی و پیام رسانی.
  3. یک پیام جدید ایجاد کنید. روی کارت نوع پیام مقررات ایالتی ایالات متحده:
    • کلیک ايجاد كردن اگر این اولین پیام مقررات ایالتی شماست.
    • کلیک مدیریت کنید اگر قبلاً یک پیام مقررات ایالتی ایالات متحده ایجاد کرده اید. سپس، کلیک کنید ایجاد پیام.
  4. سایت هایی که این پیام در آنها نمایش داده می شود را انتخاب کنید:

    1. کلیک سایت ها را انتخاب کنید
    2. سایت های مورد نظر را انتخاب کنید.
    3. کلیک تایید.
  5. زبان پیش فرضی که این پیام در آن نمایش داده می شود را انتخاب کنید. شما می توانید از بین انگلیسی، اسپانیایی یا اسپانیایی (آمریکای لاتین) انتخاب کنید.
  6. در قسمت “نام پیام”، نام پیام توصیفی را وارد کنید که به شما کمک می کند پیام را بعدا شناسایی کنید. نام فقط در صفحه حریم خصوصی و پیام‌رسانی نشان داده می‌شود و برای کاربران قابل مشاهده نخواهد بود.
  7. (اختیاری) پیام را برای مطابقت با استانداردهای ویرایشی و بصری خود ویرایش و قالب بندی کنید.
  8. وقتی آماده شدید، کلیک کنید انتشار. یا، کلیک کنید ذخیره پیش نویس برای ذخیره پیش نویس پیام و خروج از سازنده پیام بدون انتشار.

برای جزئیات بیشتر، به این اسناد راهنمای Google AdSense مراجعه کنید:

بحث انجمن در ایکس.



Source link