Google ترجیحات ایمیل بازاریابی را در Google Adsense ترکیب کرده است ، که ممکن است منجر به دریافت ایمیل بیشتر از تیم Google Adsense شود. Google لیست ایمیل “پیشنهادات کمک و عملکرد سفارشی” و “خبرنامه های دوره ای با نکات و بهترین شیوه ها” را به یک مورد ادغام کرد.
گوگل نوشت ، “از آوریل 2025 ، ما در حال ادغام دسته های انتخاب ایمیل خود هستیم:” پیشنهادات راهنما و پیشنهادات عملکردی “و” خبرنامه های دوره ای با نکات و بهترین شیوه ها “.
این بدان معناست که اگر در یکی از این لیست های خبرنامه مشترک هستید ، ممکن است شروع به دریافت پیشنهادات عملکردی مانند گزارش های عملکرد انحصاری ، نکات شخصی شده و دعوت های وبینار برای کمک به رشد حساب خود کنید.
گوگل گفت که آنها 60 روز قبل از ادغام تنظیمات انتخابی شما صبر می کنند. اگر ترجیح می دهید ایمیل های پیشنهادی عملکرد را دریافت نکنید ، لطفاً تنظیمات اشتراک خود را در این پنجره 60 روزه به روز کنید. لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است در هر زمان خودداری کنید.
چرا گوگل این کار را کرد؟ گوگل گفت ، “ما معتقدیم این تغییر تجربه ای ساده تر و ارزشمندتر را برای شما فراهم می کند.”
بحث و گفتگوی انجمن در X.