گوگل اعلام کرده است که خط مشی محتوای سیاسی Google Ads خود را در این ماه به روز کرده است تا فرمی مرتبط با محدودیت های کالیفرنیا را در بر گیرد. گوگل گفت: “ساکنان کالیفرنیا ممکن است از این فرم برای گزارش تبلیغاتی استفاده کنند که ممکن است بخش 20، فصل 7 کد انتخابات کالیفرنیا را نقض کند.”
اگر کد جدید کالیفرنیا را بررسی کنید، خواهید دید که این در مورد “دفاع از دموکراسی از قانون فریبکاری عمیق 2024” است. در اینجا جزئیات بیشتری وجود دارد:
(ج) در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2024، نامزدها و احزاب در حال ایجاد و توزیع تصاویر عمیق و محتوای صوتی و تصویری هستند. این تصاویر یا فایلهای جعلی میتوانند در چند ثانیه به میلیونها کالیفرنیایی سرایت کنند و نتایج انتخابات را تغییر دهند یا اعتماد به روند شمارش آرا را تضعیف کنند.
(ه) برای اطمینان از آزاد و عادلانه بودن انتخابات کالیفرنیا، کالیفرنیا باید برای مدت محدودی قبل و بعد از انتخابات، از استفاده از دروغهای عمیق و اطلاعات نادرست به منظور جلوگیری از رای دادن رای دهندگان و فریب رای دهندگان بر اساس محتوای جعلی جلوگیری کند. بر این اساس، مفاد این فصل به طور محدود برای حمایت از منافع قانع کننده کالیفرنیا در حفاظت از انتخابات آزاد و منصفانه آن تنظیم شده است.
بنابراین این فرم باید به ساکنان کالیفرنیا اجازه دهد تا چنین تصاویری را گزارش کنند تا Google بتواند آن تبلیغات را حذف کند.
بحث در انجمن در لینکدین.