دسامبر گذشته ، گوگل تأیید کرد که آنها در حال آزمایش تبلیغات مضاعف در نتایج جستجو هستند. تبلیغات دو نفره بیش از یک بار در صفحه نتایج جستجو همان تبلیغ را از همان تبلیغ کننده نشان می دهد. این چیزی در برابر سیاست تبلیغات Google بود. خوب ، اکنون Google در همان صفحه تبلیغات سه گانه است!
به عنوان یک یادآوری ، گوگل اخیراً اسناد کمک خود را به روز کرده است تا بگوید که می توانند همان تبلیغات را در مکانهای تبلیغاتی ارائه دهند ، تبلیغات شما می تواند بیش از یک بار نشان دهد.
آنتونی هیگمن Google را در همان آگهی از همان تبلیغ کننده سه بار در همان صفحه نتایج جستجو مشاهده کرد. بله ، همه در مکانهای مختلف تبلیغاتی.
(1) تبلیغ در بالا
(2) تبلیغ در بسته محلی
(3) تبلیغ در پایین
در اینجا یک GIF بارگذاری شده است که وی در LinkedIn نشان می دهد که این کار را در عمل نشان می دهد – برای بزرگنمایی روی آن کلیک کنید:
بسیار وحشی است که Google این کار را بسیار تحت فشار قرار می دهد. آنتونی افزود: “و این به این واقعیت اشاره نمی کند که در بینش های حراج ما ، این تبلیغ کننده 100.87 ٪ بالای نرخ صفحه و بالای صفحه مطلق را نشان می دهد. چیزی از این رو است!”
بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.