Google Ads To Sunset CPC را در مارس 2025 افزایش داد

Google Ads To Sunset CPC را در مارس 2025 افزایش داد

Google Ads با استفاده از افزایش هزینه به ازای کلیک (eCPC) به تبلیغ‌کنندگان ایمیل فرستاد تا بدانند در مارس ۲۰۲۵، CPC پیشرفته غروب می‌کند و کمپین‌هایی که از CPC پیشرفته استفاده می‌کنند به پیشنهاد قیمت CPC دستی منتقل می‌شوند.

ایمیل می گوید:

از اکتبر 2024، کمپین‌های تبلیغاتی جستجو و نمایش جدید دیگر گزینه انتخاب CPC پیشرفته را نخواهند داشت. کمپین‌های موجود که از CPC پیشرفته استفاده می‌کنند تا مارس 2025 به کار خود ادامه می‌دهند. از مارس 2025، همه کمپین‌های تبلیغات جستجو و نمایش موجود با استفاده از CPC بهبودیافته به مناقصه CPC دستی منتقل خواهند شد.

چرا گوگل این تغییر را ایجاد می کند؟ گوگل نوشت:

بیش از یک دهه پیش، Enhanced CPC، اولین استراتژی هوشمند Bidding ما، معرفی شد. از آن زمان، ما استراتژی‌های پیشنهادی مبتنی بر یادگیری ماشینی پیچیده‌تر را راه‌اندازی کرده‌ایم، مانند به حداکثر رساندن تبدیل‌ها با CPA هدف اختیاری، و حداکثر کردن ارزش تبدیل با یک ROAS هدف اختیاری. این استراتژی ها پتانسیل ارائه نتایج قابل مقایسه یا برتر را دارند. با انتقال به این استراتژی‌های بهبودیافته، کمپین‌های تبلیغات جستجو و نمایش به تدریج CPC پیشرفته را حذف خواهند کرد.

Google به شما پیشنهاد کرده است که بر اساس اهداف خود به حداکثر تبدیل یا به حداکثر رساندن ارزش تبدیل بروید. اگر این کار را نمی‌کنید، کلیک‌ها را به حداکثر برسانید. گوگل نوشت:

اگر تبدیل‌ها را ردیابی می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم بر اساس اهدافتان به حداکثر تبدیل یا حداکثر کردن ارزش تبدیل بروید. در غیر این صورت، اگر اهداف مبتنی بر تبدیل یا ارزش ندارید، از حداکثر کردن کلیک ها استفاده کنید. در اینجا درباره همه گزینه‌های پیشنهادی خود که با اهداف تبدیل شما هماهنگ هستند، بیشتر بیاموزید.

اگر تصمیم بگیرید تا مارس 2025 هیچ تغییری در کمپین خود ایجاد نکنید، کمپین شما به طور خودکار به پیشنهاد قیمت دستی CPC تغییر می کند.

هزاران نفر از تبلیغ‌کنندگان این ایمیل را دریافت کردند، در اینجا یک نسخه وجود دارد:

Google Ads To Sunset Enhanced Cpc Email

در اینجا برخی از موارد ذکر شده در X وجود دارد:

بحث انجمن در X.



Source link