Google Ads در حال آزمایش پیشنهادات جدید برای آژانسها و تبلیغکنندگان است و تلاش میکند تا مشوقهای تأثیرگذار برای آژانسهایی که تبلیغکنندگان جدید را در Google Ads ثبتنام میکنند، بیابد. این اطلاعات از جینی ماروین، رابط Google Ads، پس از پاسخ به شکایات مبنی بر اینکه مشوقهای آژانسها در مقایسه با مشوقهایی که Google Ads مستقیماً به تبلیغکنندگان ارائه میدهد، به اندازه کافی خوب نیستند، به دست آمده است.
این در X مطرح شد، جایی که روبن دی راک نوشت:
چرا وقتی مشتریان می توانند مستقیماً در Google Ads ثبت نام کنند و اکنون اعتباری معادل 3000 دلار دریافت کنند، Google Partners در ارائه اعتبار 500 دلاری گیر کرده است؟
به نظر می رسد یک عامل بازدارنده برای اجرای تبلیغات با یک آژانس باشد.
جینی ماروین، رابط Google Ads، پاسخ داد:
از بازخورد شما متشکریم – این به اطلاع رسانی از مزایا و بهروزرسانیهای آینده کمک میکند. ما دائماً در حال آزمایش پیشنهادات جدید برای آژانس ها و تبلیغ کنندگان هستیم. در حال حاضر، این تیم به صورت آزمایشی طیف وسیعی از ارزش ها را برای مشتریان جدید در بازارهای محدود بر اساس بودجه تبلیغاتی به کار می گیرد. آنها همچنین در حال بررسی هستند که چه تجربیاتی از این نوع قالب پیشنهادی برای آژانسها تاثیرگذارتر است.
اینم اون پست ها:
از بازخورد شما متشکریم – این به اطلاع رسانی از مزایا و بهروزرسانیهای آینده کمک میکند. ما دائماً در حال آزمایش پیشنهادات جدید برای آژانس ها و تبلیغ کنندگان هستیم. در حال حاضر، این تیم به صورت آزمایشی طیف وسیعی از ارزش ها را برای مشتریان جدید در بازارهای محدود بر اساس بودجه تبلیغاتی به کار می گیرد. آنها همچنین در حال کاوش هستند…
— AdsLiaison (@adsliaison) 3 دسامبر 2024
همه ما آنها را دریافت می کنیم، این یکی است که مدتی قبل دریافت کردم:
ما در ماه اکتبر تعداد 3 هزار اعتبار دریافت کردیم. قطعا بیشترین چیزی که من به عنوان آژانس دیدم.
— Menachem Ani – تبلیغات گوگل 🎯 (@MenachemAni) 5 دسامبر 2024
بحث انجمن در X.