تبلیغات Google از درخواست مجدد حساب در هنگام مکالمه پشتیبانی می کند

تبلیغات Google از درخواست مجدد حساب در هنگام مکالمه پشتیبانی می کند

Google Ads از برخی از تبلیغ کنندگان می خواهد تا در هنگام تبدیل پشتیبانی فعال از طریق ایمیل ، حساب های خود را دوباره تأیید کنند. در حالی که موضوع پشتیبانی در جریان است ، Google ممکن است از شما بخواهد که شما را برای اهداف امنیتی دوباره مجدداً تأیید کنید.

Arpan Banerjee این تصویر را در X به اشتراک گذاشت و گفت: “آیا این چیز جدیدی برای تأیید مجدد حساب Google Ads در طی یک بحث مداوم در مورد ایمیل ها است؟”

من نمی دانم که جدید است ، اما من هرگز این موضوع را در یک موضوع پشتیبانی از ایمیل ندیده ام ، که به طور فعال ادامه دارد.

ایمیل می گوید:

شما خوب کار می کنید!

قبل از ادامه کار ، من می خواستم به شما اطلاع دهم که ما روش جدیدی را برای بهبود امنیت حساب شما ارزیابی می کنیم و به شما نیاز دارم تا قبل از اینکه بتوانیم در مورد حساب Google Ads خود صحبت کنیم ، هویت خود را تأیید کنید.

من سریعاً برای پذیرش و تأیید اعتبار برای شما ارسال کرده ام.

• می توانید مستقیماً به G.Co/VerifyCcount بروید و قبل از کلیک روی “بله” وارد سیستم شوید.

پس از به اشتراک گذاشتن ، درخواست شما را در اولویت قرار داده و مراحل بعدی را در هر راحتی فوری خود به اشتراک می گذارم.

در انتظار پاسخ شما

در اینجا یک تصویر از ایمیل آورده شده است:

تبلیغات Google پشتیبانی مجدد حساب را تأیید می کند

آیا قبلاً این را دیده اید؟

بحث و گفتگوی انجمن در X.

Source link