Google Ads از برخی از تبلیغ کنندگان می خواهد تا در هنگام تبدیل پشتیبانی فعال از طریق ایمیل ، حساب های خود را دوباره تأیید کنند. در حالی که موضوع پشتیبانی در جریان است ، Google ممکن است از شما بخواهد که شما را برای اهداف امنیتی دوباره مجدداً تأیید کنید.
Arpan Banerjee این تصویر را در X به اشتراک گذاشت و گفت: “آیا این چیز جدیدی برای تأیید مجدد حساب Google Ads در طی یک بحث مداوم در مورد ایمیل ها است؟”
من نمی دانم که جدید است ، اما من هرگز این موضوع را در یک موضوع پشتیبانی از ایمیل ندیده ام ، که به طور فعال ادامه دارد.
ایمیل می گوید:
شما خوب کار می کنید!
قبل از ادامه کار ، من می خواستم به شما اطلاع دهم که ما روش جدیدی را برای بهبود امنیت حساب شما ارزیابی می کنیم و به شما نیاز دارم تا قبل از اینکه بتوانیم در مورد حساب Google Ads خود صحبت کنیم ، هویت خود را تأیید کنید.
من سریعاً برای پذیرش و تأیید اعتبار برای شما ارسال کرده ام.
• می توانید مستقیماً به G.Co/VerifyCcount بروید و قبل از کلیک روی “بله” وارد سیستم شوید.
پس از به اشتراک گذاشتن ، درخواست شما را در اولویت قرار داده و مراحل بعدی را در هر راحتی فوری خود به اشتراک می گذارم.
در انتظار پاسخ شما
در اینجا یک تصویر از ایمیل آورده شده است:
آیا قبلاً این را دیده اید؟
بحث و گفتگوی انجمن در X.