گوگل در حال آزمایش قرار دادن لینک دوم مستقیماً زیر لینک اصلی آگهی است که برخی آن را لینک عنوان می نامند که از دارایی ها یا برنامه های افزودنی Google Ads شما خارج می شود. دیدن این پیوندها دقیقاً در کنار یکدیگر غیرمعمول است، گاهی اوقات آنها را به عنوان پیوندهای سایت در زیر توضیح آگهی می بینید اما مستقیماً زیر پیوند عنوان اصلی نمی بینید.
این مورد توسط آنتونی هیگمن مشاهده شد که آن را در لینکدین و ایکس پست کرد – در اینجا اسکرین شات های او آمده است:
و این نسخه دسکتاپ توسط جاناتان کاترل در لینکدین:
این عجیب به نظر می رسد، اما احتمالاً می تواند تأثیر زیادی بر نرخ کلیک تبلیغات داشته باشد، اما دوباره، در حال حاضر فقط یک آزمایش است.
بحث در انجمن در X و LinkedIn.