Google Ads Ads SiteLinks صفحه ایجاد اشکال

Google Ads Ads SiteLinks صفحه ایجاد اشکال

Google Ads با صفحه ایجاد SiteLinks اشکال داشت ، جایی که عملکرد مقدماتی درست کار نمی کرد. گوگل این مسئله را تأیید کرد و گفت که “بسیار محدود است و گسترده نبود.”

این موضوع توسط کریس Brewer گزارش شده است که در LinkedIn ارسال کرده است که نشان می دهد چگونه گوگل در URL های رقیب خود در SiteLinks قرار دارد. وی نوشت: “فقط چیزی وحشی را کشف کرد-Google Sitelinks ایجاد کننده خودکار که صفحات فرود رقیب را در تبلیغات ما توصیه می کند.” وی افزود: “این می تواند به معنای دلارهای تبلیغاتی باشد که به طور ناآگاهانه ترافیک را به رقبا تبدیل می کند-خطر بزرگی برای مارک هایی که در حال اجرا هستند.

در اینجا تصویری است که وی به اشتراک گذاشت:

Google Ads SiteLinks اشکال رقیب

جینی ماروین ، Google’s Ads Liason ، در پاسخ یک هفته بعد نوشت: “این تیم تحقیق کرده است و این به دلیل مسئله ای است که در مورد عملکرد مقدماتی ما وجود دارد که پیشنهاداتی را برای بررسی در صفحه ایجاد SiteLink ارائه می دهد.”

وی توضیح داد که “این مسئله تأثیر نمی گذارد و به طور خودکار عملکرد دارایی تولید شده را تحت تأثیر قرار داده است.”

افزود: این مسئله گسترده ای نبود ، “به نظر می رسد بسیار محدود بوده و گسترده نبوده است.”

آیا این را با حساب های تبلیغاتی خود متوجه شده اید؟

بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.

Source link