در اوایل سال جاری ، ما نوع جدیدی از گزینه تبلیغات Google Ads را به نام Search Max مشاهده کردیم. خوب ، اکنون دوباره متوجه شده است ، پیکربندی و تنظیم Max Search با برچسب بتا روی آن.
صفحه پیکربندی یا تنظیم شده می گوید:
بگذارید Google Al بر روی کلمات کلیدی ، عناوین ، توضیحات و صفحات فرود خود بسازد تا با استفاده از تبلیغات خود ، تبدیل ها را افزایش دهد تا با آنچه مردم در جستجوی آن هستند مطابقت داشته باشد:
– تطبیق اصطلاح جستجو: Google کلمات کلیدی موجود و انواع مطابقت شما را گسترش می دهد تا جستجوهای جدیدی را پیدا کنید که مربوط به صفحات فرود ، عناوین و توضیحات شما باشد
– بهینه سازی متن و URL: Google مناسب ترین صفحات فرود را به همراه عناوین و توضیحات تطبیق انتخاب می کند
این توسط PPC News Feed ارسال شده است و توسط جروم فلک مشاهده شده است ، در اینجا تصویر وی است:
Search Max با ارائه تبلیغات باهوش تر و مؤثرتر ، به منظور سازگاری با چشم انداز جستجو همیشه در حال تغییر طراحی شده است. این ویژگی نوآورانه ترکیب تطبیق اصطلاح جستجو و بهینه سازی متن و URL را برای کمک به بازاریابان گسترش می یابد ، ارتباط کاربر را بهبود می بخشد و تبدیل های بالاتری را هدایت می کند.
سپس هنگامی که “کمپین های خود را با جستجوی حداکثر” بهینه کنید ، می توانید کدام یک از سه گزینه را انتخاب کنید:
(1) اصطلاح جستجو با بتا
(2) دارایی های ایجاد شده به طور خودکار
(3) URL نهایی بتا
بحث و گفتگو در انجمن در xبشر