Google مستندات خط مشی فرایند بررسی Google Ads خود را به روز کرده است تا روشن کند که از AI و ارزیابی انسانی برای حذف تبلیغات ، دارایی ها ، مقصد ، حساب ها و سایر مطالب که خلاف سیاست های Google ADS است استفاده می کند.
گوگل بخش جدیدی را به سند خط مشی اضافه کرد که آمده است:
چگونه Google Ads نقض خط مشی را تشخیص می دهد؟
ما از ترکیبی از AI و ارزیابی انسانی Google برای تشخیص و حذف تبلیغات و حساب هایی که خط مشی های ما را نقض می کند استفاده می کنیم و برای کاربران و اکوسیستم کلی Google Ads مضر هستند. فن آوری های اجرایی ما از هوش مصنوعی Google ، که بر اساس تصمیمات داوران انسانی الگوبرداری شده است ، برای محافظت از کاربران ما و ایمن نگه داشتن سیستم عامل های تبلیغاتی ما استفاده می کنند. محتوای توقیف کننده سیاست یا از خدمت توسط مدلهای خودکار ما مسدود شده است ، یا در جایی که یک تعیین ظریف تر مورد نیاز باشد ، برای بررسی بیشتر توسط اپراتورها و تحلیلگران آموزش دیده که ارزیابی های محتوا را انجام می دهند ، انجام می شود که ممکن است انجام الگوریتم ها به تنهایی دشوار باشد ، به عنوان مثال لازم است زیرا درک زمینه تبلیغ و حساب مورد نیاز است. نتایج این بررسی های دستی برای کمک به ساخت داده های آموزش برای بهبود بیشتر مدل های یادگیری ماشین ما استفاده می شود.
در تعیین اینکه آیا یک تبلیغ کننده یا مقصد خط مشی های ما را نقض می کند ، ما اطلاعات مربوط به منابع مختلف از جمله تبلیغات ، حساب ها ، وب سایت ها ، محتوا ، شکایات کاربر ، بررسی مصرف کننده ، هشدارها و احکام نظارتی و سایر منابع شخص ثالث را مرور می کنیم.
من فکر نمی کنم این برای هر کسی تعجب آور باشد ، منظور من این است که سال گذشته ، گوگل 5.5 میلیارد تبلیغ را حذف کرد ، 12.7 میلیون حساب تبلیغ کننده را به حالت تعلیق درآورد ، بیش از 6.9 میلیارد تبلیغ را محدود کرد و تبلیغات را از نمایش در 2.1 میلیارد صفحه ناشر محدود کرد. به هیچ وجه انسان نمی تواند همه این کارها را با دست انجام دهد و گوگل قبل از استفاده از روشهای خودکار برای این کار گفته است.
بنابراین Google فقط این موضوع را روشن می کند.
در این اطلاعیه ، گوگل گفت ، “Google در حال روشن شدن روند بررسی Google Ads است تا توضیح دهد که چگونه تخلفات خط مشی را با استفاده از ترکیبی از Google’s AI و ارزیابی انسانی ، و نحوه حذف تبلیغات ، دارایی ها ، مقصد ، حساب ها و سایر مطالب که نقض سیاست های ما است و برای کاربران و اکوسیستم ADS Google مضر هستند ، توضیح می دهد.” گوگل افزود: “در تعیین اینکه آیا یک تبلیغ کننده یا مقصد خط مشی های ما را نقض می کند ، Google اطلاعات مربوط به منابع مختلف از جمله تبلیغات ، حساب ها ، وب سایت ها ، محتوا ، شکایات کاربر ، بررسی مصرف کننده ، هشدارها و احکام نظارتی و سایر منابع شخص ثالث را بررسی می کند.”
بحث و گفتگو در انجمن در xبشر