Google Ads دارایی های متنی را به سفارشی سازی تغییر نام می دهد

Google Ads دارایی های متنی را به سفارشی سازی تغییر نام می دهد

Google Ads در بخش دارایی‌های ایجاد شده خودکار در Google Ads، «دارایی‌های نوشتاری» را به «سفارشی‌سازی‌ها» تغییر نام داده است. سفارشی‌سازی به شما امکان می‌دهد از متن وب‌سایت، صفحات فرود، تبلیغات و دارایی‌های ارائه‌شده برای ایجاد کپی آگهی سفارشی استفاده کنید.

این مورد توسط توماس اکسل مشاهده شد که در X نوشت: “Google Ads نام جدیدی را برای انتخاب “دارایی متن” سابق خود انتخاب کرد. اکنون “سفارشی سازی” نامیده می شود. حدس بزنید بهتر به نظر می رسد و ممکن است نرخ پذیرش را 1-2٪ افزایش دهد.”

در اینجا اسکرین شات فوق‌العاده‌ای از توماس آمده است:

سفارشی سازی دارایی متنی Google Ads

بحث انجمن در X.

توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Sukkot آفلاین هستم.

Source link