Google اعلام کرده است که به روزرسانی هایی را در مورد کیفیت تبلیغ خود انجام داده است که اکنون اندازه گیری های بهتری را برای درک تجربه ناوبری کاربر در نظر می گیرد و اگر آن کاربر از صفحه فرود آگهی راضی باشد یا خوشحال نخواهد شد.
گوگل نوشت ، آنها “اخیراً یک مدل پیش بینی جدید ایجاد کرده اند که به سیستم های کیفیت تبلیغات ما کمک می کند تا هنگام مراجعه به صفحه فرود آگهی جستجو ، کیفیت تجربه ناوبری شما را به دست آورند.” گوگل افزود که آنها “توانایی درک و پیش بینی اینکه آیا یک تبلیغ جستجو منجر به یک مقصد غیر منتظره می شود و گزینه های ناوبری مفید دیگری را ارائه نمی دهد ،” توانایی درک و پیش بینی آن را بهبود بخشید. ”
این امر باعث می شود گوگل به شما نشان دهد “تبلیغات کمتری مانند این ، این نوع تجربیات منفی را برای افرادی که در گوگل جستجو می کنند ، کاهش می دهد.”
گوگل توضیح داد که چگونه این تجربه ضعیف با این سه تصویر کار می کند. گوگل نوشت:
به عنوان مثال ، اگر بر روی تبلیغی که به دنبال صفحه ورود به سیستم هستید کلیک کنید ، اما به جای آن روی یک تبلیغ قرار بگیرید ، یک تجربه خوب بستگی به این دارد که به سرعت می توانید صفحه ورود را از آنجا پیدا کنید. اگر به راحتی در دسترس نباشد ، احتمالاً به جستجوی Google باز می گردید تا دوباره امتحان کنید ، و این زمان به خوبی صرف نمی شود.
تجربه بد:
سپس نمی توانید ورود را پیدا کنید:
بنابراین به صفحه نتایج جستجو باز می گردد:
تجربه خوب کاربر:
به راحتی می توانید دکمه ورود را پیدا کنید:
بنابراین روی آن کلیک کرده و ورود به سیستم:
گوگل افزود: “در حالی که محتوای صفحه فرود همیشه جنبه مهمی بوده است که ما به آن نگاه می کنیم ، این بروزرسانی بر اهمیت محتوای مربوطه و صفحات فرود آسان برای انتقال تأکید می کند. این تغییرات تجربه جستجوی شما را بهبود می بخشد و پیدا کردن آن برای شما آسان تر می شود اطلاعاتی که به دنبال آن هستید-و به شما کمک می کند تا ارزش بلند مدت را به تبلیغ کنندگان هدایت کنید. “
گوگل به تبلیغ کنندگان توصیه می کند که آنها به صفحات فرود خود نگاه می کنند و مطمئن می شوند که قابل حرکت هستند و می توانند به افراد کمک کنند تا به آنجا بروند.
بحث و گفتگوی انجمن در X.