Google Ads گزارش تبلیغات خود را به طور خاص بهبود بخشیده است، به طوری که گزارش های محصول اکنون بینش های سطح دسته را نشان می دهد. میتوانید عملکرد، روند تقاضا و توصیههای عملی برای کمپینهای تجارت الکترونیکی خود را ببینید.
Aleksejus Podpruginas این تغییر را مشاهده کرد و هفته گذشته در مورد آن در LinkedIn پست کرد. او نوشت: «اکنون، وقتی از صفحه محصول بازدید میکنید، میتوانید بینشهای سطح دستهبندی را در مورد عملکرد، روند تقاضا و توصیههای عملی که برای افزایش کلیکهای بیشتر و افزایش فروش طراحی شدهاند، کشف کنید!
در اینجا اسکرین شات از آن گزارش آمده است:
او افزود که “این بینشها درک عمیقتری از آنچه در کمپینهای شما کار میکند و جایی برای رشد وجود دارد، فراهم میکند. این ابزاری فوقالعاده برای تنظیم دقیق استراتژی شما و جلوتر از رقبا است. به عنوان مثال، برای باز کردن یک کمپین جداگانه برای دستهبندی برتر، برای توقف موقت دستههای بدون تبدیل، و افزایش ROAS در دستهها، مارکها و انواع محصولات مربوطه، میتوانید همه این بخشبندیها را به راحتی در صفحه محصول مشاهده کنید.
همانطور که Hanah نوشت، برخی از این موارد در اکتبر 2023 در دسترس بود – به طور خاص، برچسب های نام تجاری و سفارشی را به گزارش محصولات اضافه کرد. ما این بخش را در نوامبر 2023 پوشش دادیم.
بحث در انجمن در لینکدین.