Google مجموعه جدیدی از خطمشیهای Google Ads را برای دوستیابی و همراهی اعلام کرد که از ۴ مارس ۲۰۲۵ اجرایی میشود. همراه با خطمشی جدید، تبلیغکنندگان باید قبل از اینکه بتوانند دوستیابی و/یا مرتبط با همنشینی را تبلیغ کنند، توسط Google تأیید شوند. تبلیغات از طریق Google Ads
شما می توانید سیاست جدید دوستیابی و همراهی را در اینجا بیابید، بسیار دقیق است. به طور خلاصه، برخی از انواع تبلیغات دوستیابی و همراهی (از جمله خواستگاری، همسریابی و تسهیل قراریابی) در صورتی مجاز است که با خط مشی های زیر مطابقت داشته باشد، به کاربران زیر 18 سال اجازه ورود داده نشود و تبلیغ کننده گواهینامه Google Ads مناسب را دریافت کرده باشد. تبلیغات دوستیابی و همراهی ممکن است بر اساس دسته آگهی، سن کاربر، قوانین محلی، تنظیمات جستجوی ایمن کاربر، و عبارتهای جستجوی محتوای جنسی کاربر محدود شود.
Google تبلیغات دوستیابی و/یا همراهی را ممنوع می کند که:
- آشنایی با افراد زیر سن قانونی را تبلیغ کنید
- تصاویر یا متن را در صفحات فرود نشان دهید که نماینده کاربرانی نیست که سرویس خود را برای آنها عرضه می کند
- همراهی، دوستیابی، یا اعمال جنسی جبران شده را تبلیغ کنید
- دوستیابی استثمارگرانه را ترویج کنید
- همسران پستی را تبلیغ کنید
- خدمات دوستیابی فریبنده را تبلیغ کنید
Google تبلیغات را برای مقولههای خاص دوستیابی و/یا همراهی، تبلیغات با محتوای نژادپرستانه، و تبلیغات برای سایتهایی با محتوای نژادپرستانه در صفحه مقصد محدود میکند، از جمله (غیر جامع):
- سایتهای دوستیابی هوکآپ، پرت کردن یا سوینگر
- خدمات دوستیابی یا خیانت عاشقانه
- دوستیابی فتیش جنسی
- برنامههای پخش زنده یا چت که دارای محتوای برهنگی، برهنگی جزئی یا محتوای وسوسهانگیز جنسی هستند
- محتوای نژادپرستانه در تبلیغات یا در صفحات فرود، مانند تصاویر شخصی که لباس زیر یا لباس زیر پوشیده است، یا یک فرد برهنه یا بدون ته در یک محیط خصوصی
علاوه بر این، تبلیغات دوستیابی و همراهی واجد شرایط ارائه در الجزایر، بحرین، بنگلادش، سریلانکا، فلسطین، عراق، اردن، کویت، لبنان، لیبی، مراکش، عمان، نپال، پاکستان، قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، تونس، مصر یا یمن
در اینجا می توانید مراحل صدور گواهینامه را طی کنید. برای تبلیغ محصول، خدمات یا محتوای دوستیابی و دوستی، باید توسط Google تأیید شده باشید. واجد شرایط بودن برای صدور گواهینامه به مطابقت شما با الزامات Google و یک بررسی عمیق بستگی دارد که ممکن است شامل بررسی تبلیغات موجود، صفحه فرود و محتوای پس از ورود به سیستم باشد.
جزئیات بیشتری در مورد این سیاست جدید در اینجا وجود دارد.
بحث در انجمن در Bluesky.