گوگل یک ستون منبع جدید به گزارش بینش عبارات جستجوی Google Ads برای Performance Max اضافه کرده است. ستون منبع می تواند مضامین جستجو، URL ها، دارایی های خلاقانه و موارد دیگر را نشان دهد.
این مورد توسط ناتاشا کائورا مشاهده شد که در مورد آن در لینکدین پست کرد و نوشت: “PMAX اکنون یک ستون “منبع” برای کلیکها، تبدیلها و سایر معیارها دارد.
این هم یک اسکرین شات:
هانا کوبزووا همچنین در مورد این جمله پست کرد، “شما می توانید با دنبال کردن این مراحل بررسی کنید که آیا این ستون جدید در حساب شما موجود است یا خیر: کمپین ها > اطلاعات آماری و گزارش ها > اطلاعات بینش > بخش اطلاعات بینش عبارات جستجو > دسته بندی جستجو.”
او افزود: “این ستون دلیل تصمیم گوگل برای راه اندازی تبلیغ برای یک دسته جستجوی خاص را نشان می دهد.”
بحث در انجمن در لینکدین.