Google Ads در حال آزمایش است که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا داراییهای تبدیل را در سطح گروه دارایی برای کمپینهای حداکثر عملکرد متوقف، فعال و/یا حذف کنند. برخی از تبلیغکنندگان میتوانند تبدیلهای فردی را در حسابهای Google Ads خود فعال/مکث/حذف کنند.
این مورد توسط توماس اکسل مشاهده شد که در لینکدین پستی ارسال کرد و کارولین کاروالیو داسیلوا را برای این کشف اعتبار داد.
توماس نوشت: “این یک بهروزرسانی بزرگ Pmax است که (امیدوارم به زودی) امکان بهینهسازی تبدیل خاصی را در سطح گروه دارایی فراهم میکند که قبلاً دیده نشده است. تنها مشکل هنگام آزمایش آن برای شما: هنوز باگ است.
او سپس چهار دلیل برای اینکه این ویژگی خوب است را بیان کرد:
1) سپس می توانید واقعاً گروه دارایی خود را به سمت تبدیل های کلان مانند خریدها و سرنخ ها هدایت کنید. که عملکرد شما را در دراز مدت افزایش می دهد.
2) برای گروههای دارایی جدید، ابتدا میتوانید از تبدیلهای میکرو (دکمههای CTA، افزودن به کارتها و غیره) برای آموزش الگوریتم تبدیل و آوردن سیگنالهای تبدیل اولیه استفاده کنید و سپس به تبدیلهای کلان خالص بروید.
3) از آنجایی که قبلاً میتوانید هر گروه دارایی را بر اساس عمل تبدیل تقسیم کنید، به سرعت میبینید که کدام گروه دارایی عملکرد دارد یا خیر.
4) شما تصمیم می گیرید که چه چیزی برای گروه های دارایی Pmax شما بهترین است.
اینم اسکرین شات این :
بحث در انجمن در لینکدین.