Google ممکن است گزارش کانال را به کمپین های عملکرد Google Ads Max ارائه دهد. من این کار را از طریق کرک ویلیامز مشاهده کردم که عکسی از اسلاید از رویداد Google Think در آمستردام را که در آن ارجان شورول در آن شرکت کرده بود ، ارسال کرد. این اسلاید می گوید “گزارش کانال” برای افزایش شفافیت و کنترل به PMAX می رسد و GEN را تقاضا می کند.
به نظر می رسد که اسلاید پس از ارسال آن برداشته شد ، اما هنوز در X است و در زمین موتور جستجو گزارش شده است – در اینجا اسلاید است:
آنو نوشت: “از زمان راه اندازی در سال 2021 ، عملکرد مکس به دلیل رویکرد” جعبه سیاه “خود با انتقاد پایدار روبرو شده است که چندین کانال گوگل را تثبیت می کند بدون اینکه تبلیغات تبلیغاتی را به عملکرد خاص کانال ارائه دهد. اگر Google بینشی در مورد توزیع بودجه در کانال های مختلف خود فراهم می کند ، این می تواند بهینه سازی بهتر و مسئولیت پذیری را فراهم کند.”
ملیسا مکی نوشت: “قطعاً نفس من را نگه نمی دارد ، اما این بسیار خوب است. سؤال این است که آیا ما می توانیم روی آن عمل کنیم. کرک ویلیامز پاسخ داد ، “T می تواند واقعاً در تنظیم محرومیت ها (تا زمانی که داده های هزینه/Conv نیز وجود داشته باشد !!!!!) برای همه برنامه های تلفن همراه یا به عنوان مثال مکان های نمایشگر مفید باشد.”
کریستوفر بل گفت که “یک گزارش بزرگ انگلیس از ما اخیراً این کار را کرده است.”
در اینجا افکار بیشتری از جامعه PPC آورده شده است:
این می تواند در تنظیم استثنائات (تا زمانی که داده های هزینه/Conv نیز وجود داشته باشد !!!!!) برای همه برنامه های تلفن همراه یا مکان های نمایشگر به عنوان مثال مفید باشد.
– کرک ویلیامز (ppckirk) 6 مارس 2025
آیا توانایی انتخاب شرکای جستجو را دارد؟ من می خواهم جلو بروم و یک چیز بزرگ را در مورد آن پیش بینی کنم! روده بر شدن از خنده
P-MAX: استراتژی داخلی Google برای بازگشت همه به شرکای جستجو!
– آنتونی هیگمن (anthonyhigman) 6 مارس 2025
یک حساب بزرگ انگلستان از ما به تازگی دریافت کرده است.
– کریستوفر بل (@crbell47) 6 مارس 2025
بحث و گفتگوی انجمن در X.