Google Ads در حال ایجاد تغییر در کمپینهای جدید Performance Max است که در رابط وب Google Ads ایجاد میشوند. از 20 ژانویه 2025، این کمپینها دستورالعملهای برند را فعال میکنند و نیاز دارند که داراییهای برند نام تجاری و نشانواره در سطح کمپین به جای گروه دارایی مرتبط شوند.
بنابراین باید بدانید که وقتی این کمپینهای جدید را در ماه آینده ایجاد میکنید، باید داراییهای نام تجاری و لوگوی کسبوکار را در سطح کمپین به جای گروه دارایی برای آن کمپینهای PMax مرتبط کنید.
گوگل اضافه کرد: «دستورالعملهای برند ویژگی جدیدی است که به شما امکان میدهد نحوه نمایش نام تجاری خود را در داراییها یا قالبهای خودکار کمپین حداکثر عملکرد کنترل کنید.»
برای API، گوگل نوشت:
کمپینهای جدید PMax ایجاد شده در رابط کاربری با دستورالعملهای نام تجاری فعال، بهطور خودکار BUSINESS_NAME، LOGO، و LANDSCAPE_LOGO را از طریق منبع CampaignAsset به جای استفاده از منبع AssetGroupAsset پیوند میدهند، که ممکن است بر ادغامهایی تأثیر بگذارد که سعی در گزارش یا بهروزرسانی این داراییها دارند. میتوانید با مراجعه به فیلد Campaign.brand_guidelines_enabled بررسی کنید که آیا دستورالعملهای برند برای کمپین PMax فعال هستند یا خیر.
از نسخه 18 API Google Ads، امکان ایجاد کمپینهای PMax با دستورالعملهای برند از طریق API وجود ندارد، به این معنی که کمپینهای جدید باید داراییهای BUSINESS_NAME، LOGO و LANDSCAPE_LOGO را با استفاده از منبع AssetGroupAsset پیوند دهند. در نسخه بعدی، میتوانید کمپینهای PMax را با فعال بودن دستورالعملهای برند ایجاد و مدیریت کنید.
توجه به این نکته مهم است که همان الزامات دارایی برای همه کمپینهای PMax صرف نظر از فعال بودن یا نبودن دستورالعملهای برند همچنان اعمال میشود. با این حال، نیازمندیهای دارایی BUSINESS_NAME، LOGO و LANDSCAPE_LOGO در سطح کمپین برای کمپینهایی که دستورالعملهای برند فعال هستند و سطح گروه دارایی برای کمپینهای بدون دستورالعملهای برند فعال ارزیابی میشوند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش مربوطه راهنمای بهینهسازی و عیبیابی Performance Max ما مراجعه کنید و مانند همیشه، در صورت نیاز به پشتیبانی با تیم ما تماس بگیرید.
در اینجا می توانید درباره این کنترل های برند بیشتر بدانید.
بحث انجمن در X.