Google Ads روش جدیدی را برای ارزیابی تأثیر تخصیص مجدد بودجه از تبلیغات جستجوی پویا (DSA) یا کمپینهای نمایش به کمپینهای حداکثر عملکرد (PMax) معرفی کرد. این به روز رسانی می تواند به بازاریابان کمک کند تا کارایی بیشتری را باز کنند و نتایج قوی تری را به ارمغان بیاورند.
چگونه کار می کند:
- به آزمایشها بروید: در حساب Google Ads خود، به بخش Campaigns بروید و Experiments را انتخاب کنید.
- یک آزمایش جدید ایجاد کنید: روی دکمه پلاس کلیک کنید، آزمایشهای حداکثر عملکرد را انتخاب کنید و «تست در مقابل کمپین جستجو یا نمایش» را انتخاب کنید.
- تنظیم کنترل: یک کمپین DSA یا Display واجد شرایط را انتخاب کنید که الزامات اهمیت آماری را برآورده کند.
- تقسیم ترافیک: تعیین کنید که چه مقدار ترافیک بین کمپین کنترل و PMax تقسیم می شود.
- پیکربندی درمان: یک کمپین جدید PMax به عنوان گروه درمان ایجاد کنید، اطمینان حاصل کنید که داراییها، بودجهها و استراتژیهای مناقصه با اهداف همسو هستند.
- نهایی کردن و برنامه ریزی: آزمایش را نامگذاری کنید، تاریخ شروع و پایان را تنظیم کنید و آن را راه اندازی کنید.
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرسانی به شما امکان میدهد آزمایشهای کنترلشده را در Google Ads اجرا کنید، و بینشهای روشنی را در مورد نحوه عملکرد تخصیص مجدد بودجه به کمپینهای PMax در مقایسه با انواع کمپین سنتی مانند DSA یا Display ارائه میدهد.
این رویکرد مبتنی بر داده به شما کمک می کند تخصیص بودجه خود را با اطمینان بهینه کنید و منجر به هزینه تبلیغات کارآمدتر و بهبود عملکرد می شود.
تصویر بزرگ. کمپینهای Performance Max از هوش مصنوعی Google استفاده میکنند تا بهصورت پویا تبلیغات را در سراسر داراییهای Google ارائه دهد، که اغلب با بهینهسازی خلاقیت، مخاطبان و پیشنهاد قیمت در زمان واقعی، عملکردی را به همراه دارد. این ابزار آزمایشی جدید می تواند به تبلیغ کنندگان کمک کند تخصیص بودجه خود را با اطمینان بیشتری تنظیم کنند.
چه چیزی را تماشا کنیم. همانطور که گوگل به دنبال راه حل های اتوماسیون و مبتنی بر هوش مصنوعی است، انتظار پیشرفت های مداوم در PMax و فرصت های بیشتری برای تبلیغ کنندگان برای بهینه سازی ROAS (بازده هزینه تبلیغات) در مقیاس را داشته باشید.
عمیق تر حفاری کنید. Google Performance Max: همه چیزهایی که باید بدانید
جدید در زمین موتورهای جستجو