Google Ads جریمه های جدیدی را برای آژانس ها و اشخاص ثالث اعلام می کند

Google Ads جریمه های جدیدی را برای آژانس ها و اشخاص ثالث اعلام می کند

Google خط مشی شخص ثالث Google Ads خود را به روز کرده است تا جریمه های جدیدی را برای اشخاص ثالث، مانند آژانس های PPC، اضافه کند، “که باعث نقض قابل توجه یا پایدار خط مشی می شود.” این مجازات‌های جدید شامل حذف از برنامه‌هایی مانند Google Partners، «از دست دادن امتیازات» و تعلیق حساب است.

گوگل نوشت که این مجازات‌های جدید از نوامبر ۲۰۲۴ اجرایی می‌شوند. گوگل نوشت: «در نوامبر ۲۰۲۴، گوگل خط‌مشی شخص ثالث گوگل را به‌روزرسانی می‌کند تا مجازات‌های جدیدی را برای اشخاص ثالث اعلام کند که نقض مهم یا پایدار خط‌مشی را ممکن می‌سازد.»

گوگل گفت که آنها این کار را انجام می دهند زیرا “می خواهند قویاً اشخاص ثالث را تشویق کنند تا این اکوسیستم سالم را ترویج کنند و از ایجاد نقض قابل توجه یا پایدار خط مشی جلوگیری کنند.”

اگر آژانس شما، با نام مستعار، شخص ثالث، “بی توجهی به رعایت خط‌مشی‌های Google Ads را نشان دهد، ممکن است منجر به از دست دادن امتیازات، حذف از برنامه‌های شخص ثالث Google، مانند Google Partners، و تعلیق حساب شود.”

گوگل افزود که آنها “نقض این سیاست را بسیار جدی می گیرند و آنها را فاحش می دانند.”

گوگل به محض شناسایی و بدون اخطار قبلی، حساب‌های Google Ads شما را به حالت تعلیق در می‌آورد و دیگر اجازه ندارید با Google Ads تبلیغ کنید.

اشخاص ثالث کسانی هستند که تبلیغات گوگل را از طرف مشتریان خود خریداری یا مدیریت می کنند.

بحث انجمن در X.

Source link