Google Ads حساب‌های جدید را برای ارائه تبلیغات در دامنه‌های پارک شده حذف می‌کند.

Google Ads حساب‌های جدید را برای ارائه تبلیغات در دامنه‌های پارک شده حذف می‌کند.

Google Ads اعلامیه ای ارسال کرد مبنی بر اینکه در حال تغییر خط مشی مناسب بودن محتوای خود برای دامنه های پارک شده در Google است. Google از ماه آینده، اکتبر 2024، حساب‌های جدید را از ارائه تبلیغات در دامنه‌های پارک شده انصراف خواهد داد.

این ایمیل توسط Hana Kobzová در PPC News ارسال شد و Domain Name Wire نیز آن را دریافت کرد. PPC Greg نیز آن را در X پست کرد.

ایمیل می گوید:

ما در حال به‌روزرسانی مهمی برای نحوه عملکرد مناسب محتوا برای دامنه‌های پارک شده در Google Ads هستیم.

از ماه اکتبر، حساب‌های Google Ads جدید به‌طور خودکار از ارائه تبلیغات در دامنه‌های پارک شده منصرف می‌شوند. این بدان معناست که کمپین‌های جستجو و PMax شما در حساب‌های جدید به‌طور پیش‌فرض در دامنه‌های پارک شده نشان داده نمی‌شوند.

اگر می‌خواهید تبلیغات شما در دامنه‌های پارک شده نمایش داده شود، به سادگی به تنظیمات Content Suitability در حساب جدید خود بروید و در آن شرکت کنید.

Google Ads Parked Domains

بحث انجمن در X.

Source link