Google Ads دارای این کارت امتیاز بهینهسازی است که به شما نشان میدهد حساب Google Ads شما چقدر برای عملکرد خوب تنظیم شده است. به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش این است که آیا تغییری در آن امتیاز به دلیل “فشار رقابتی” ایجاد شده است یا خیر و حتی ممکن است رقیبی را که باعث چنین فشاری شده است را لیست کند.
کریگ گراهام این را مشاهده کرد و در مورد آن در لینکدین پست کرد، در اسکرین شات مشاهده می کنید که می گوید: “برخی از کمپین های شما به دلیل فشار رقابتی amazon.com سهم خود را از دست دادند.”
کریگ گفت: “من قبلاً این ویژگی را در Opti Score ندیده بودم. اما احساس می کنم در واقع بسیار ارزشمند است که به رقیب دقیقی اشاره کنم که بر حراج فشار می آورد!”
Anu Adegbola این موضوع را در Search Engine Land پوشش داد و نوشت: “این ویژگی جدید به شما دید واضح تری از تأثیر رقبای اصلی مانند آمازون بر کمپین های تبلیغاتی می دهد و به شما کمک می کند تا تصمیمات بهینه سازی آگاهانه تری بگیرید. با این حال، تقلید از استراتژی رقبا عالی نیست. استراتژی و فقط می تواند منجر به خرج بیش از حد غیر ضروری شود.”
آیا قبلا این را دیده اید؟ خیلی جالب است که گوگل این را نشان دهد.
بحث در انجمن در لینکدین.