من با گفتن ، من از این ایمیل Google Ads بسیار گیج شده ام ، اما می گوید Google “در حال بهبود کیفیت تبدیل آفلاین در کمپین های SMART و PMAX با اهداف فروشگاه است.” با شروع از 28 فوریه 2025 Google “تمرکز بر روی کاربران محلی درگیر در کانال هایی با قصد محلی بالاتر” خواهد بود.
Google ادامه می دهد:
با شروع 28 فوریه ، ما تمرکز خود را روی کاربران محلی درگیر در کانال هایی با قصد محلی بالاتر مانند Search و Google Maps افزایش خواهیم داد. در حالی که این استراتژی تبدیل های دید (VTC) ناشی از نمایش و YouTube را محدود می کند ، این باعث افزایش تبلیغات در جستجوی و نقشه ها می شود – کانال هایی که تمایل به تبدیل بازدید از فروشگاه های با ارزش بالاتر دارند – اطمینان حاصل می کند که تبلیغات شما به مشتریان می رسد که به احتمال زیاد به آفلاین تبدیل می شوند.
گوگل گفت که این ممکن است منجر به “کاهش حجم تبدیل و افزایش هزینه در هر نتیجه” شود.
گوگل می گوید که آنها این تغییر را ایجاد می کنند:
- افزایش کارآیی و اثربخشی کمپین: بهبود عملکرد و بهینه سازی بلند مدت.
- تبدیل با کیفیت بالاتر: اقدامات آفلاین با ارزش تر و افزایشی تر ایجاد کنید.
- بازده سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید: اطمینان حاصل کنید که هزینه تبلیغات شما بهترین نتایج ممکن را ارائه می دهد.
Google سپس این توصیه ها را برای عملکرد حداکثر برای فروشگاه و OMNI ذکر کرد:
- اهداف آرامش: در نظر بگیرید که اهداف مناقصه هوشمند خود را تنظیم کنید یا مقادیر تبدیل آفلاین خود را تنظیم کنید تا تبدیل های با ارزش بالاتر را ضبط کنید. در مورد تنظیم اهداف مناقصه هوشمند در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.
- اهداف تبدیل آفلاین را متنوع کنید: اهداف تبدیل آفلاین اضافی ، مانند تبدیل اقدامات محلی را در کنار بازدید از فروشگاه یا تبدیل فروش فروشگاه اضافه کنید.
- هدف قرار دادن موقعیت مکانی: اگر کمپین شما تعداد محدودی از مکان ها را هدف قرار می دهد ، اضافه کنید.
- ادغام کمپین ها: ادغام کمپین های چند مکان ، مگر اینکه یک دلیل استراتژیک برای جدا نگه داشتن وجود داشته باشد.
- تنظیمات کمپین را مرور کنید: (1) هدف گیری جغرافیایی را حذف کنید: این امر غیر ضروری است زیرا این کمپین ها در مکانهای تجاری مرتبط بهینه می شوند. (2) برنامه ریزی AD را حذف کنید: به کمپین های خود اجازه دهید بدون محدودیت اجرا شود. (3) هدف قرار دادن مخاطبان: هدف قرار دادن مخاطبان را گسترش داده و هرگونه محرومیت غیر ضروری را حذف کنید.
- بهینه سازی خلاق: تازه کردن و متنوع کردن خلاقیت: اطمینان حاصل کنید که خلاقان شما جذاب و با کیفیت بالا هستند.
در اینجا توصیه های کمپین هوشمند:
- EXPAND REACH: مضامین جستجوی اضافی و مکان های تجاری بیشتری را اضافه کنید (در صورت امکان).
- بهینه سازی خلاقین: متن و تصاویر تبلیغاتی را برای برجسته کردن پیشنهادات منحصر به فرد تازه کنید.
- حداکثر تحویل: محدودیت های برنامه ریزی AD را حذف کنید.
در اینجا تصاویر اصلی که در آن پیدا کردم ، از آنتونی هیگمن در X:
– آنتونی هیگمن (anthonyhigman) 21 فوریه 2025
بحث و گفتگوی انجمن در X.