گوگل ادز دیروز تعدادی به روز رسانی در مورد گزارش های جدید، ابزارهای خرید و ویژگی های تبلیغاتی بیشتر، از جمله ویژگی های تبلیغات هوش مصنوعی را اعلام کرد. گوگل نوشت: «برای کمک به خردهفروشان برای به حداکثر رساندن موفقیت و چابک ماندن در فصل کوتاهتر خرید تعطیلات امسال، امروز در رویداد سالانه Think Retail برخی بهروزرسانیهای جدید ابزارهای Google را به اشتراک گذاشتیم.
گزارشهای روند خرید جدید میتواند به کاربران و تبلیغکنندگان Google Merchant Center کمک کند تا روندهای خرید مرتبط با موجودی محصول خود را کشف کنند، و به خردهفروشان کمک میکند لحظاتی ویروسی را کشف کنند که خریدارانشان ممکن است به آنها اهمیت دهند و مطمئن شوند که توضیحات محصول از شرایط استفاده میکنند تا خریداران خود را در جایی که هستند ملاقات کنند. .
این گزارش های جدید است:
این پرس و جوهای خرید محبوب را نشان می دهد که بر اساس محبوبیت رتبه بندی شده و بر اساس موضوع و محصول سازماندهی شده اند.
همچنین، در Merchant Center این خلاصههای بینش مولد مبتنی بر هوش مصنوعی در بالای برگه تجزیه و تحلیل وجود دارد. قبلاً این را با خلاصههای هوش مصنوعی Google Ads دیده بودیم، اما اکنون با Merchant Center، خلاصهای از عملکرد محصول اخیر را نشان میدهد.
در اینجا چیزی است که به نظر می رسد:
همچنین، گوگل با استفاده از هوش مصنوعی در مورد دادههای محصول شما با گزارشهای سفارشی جدید، پاسخهای سؤالات خاصی را نشان میدهد. با یک توضیح ساده از تجزیه و تحلیل دادههایی که میخواهید مرور کنید – مانند «عملکرد لباسهای پرفروش من را به من نشان دهید» – Google مجموعهای از دادههای سفارشی را با پاسخهایی که برای شما مهم است تولید میکند. این ابزار از هوش مصنوعی مولد برای ترجمه درخواست کاربر به یک گزارش سفارشی استفاده می کند که داده های عملکرد خود را برجسته می کند.
در اینجا چیزی است که به نظر می رسد:
علاوه بر موارد فوق، Google همچنین قابلیتهای جدید Google Ads را اضافه کرده است، مانند فرآیند ورود خودکار به Google به Google اجازه میدهد به طور خودکار دسترسی در فروشگاه را از وبسایت شما همگامسازی کند و آن را در حساب Merchant Center شما ادغام کند. و با دریافت بعداً برای تبلیغات موجودی محلی، می توانید قصد خرید محلی را به فروش فروشگاه و ترافیک پیاده تبدیل کنید. اکنون در نسخه بتا موجود است، اهداف سود جدید همچنین می تواند به بازرگانان کمک کند تا عملکرد تبلیغات خود را بهتر درک کنند و بهینه سازی بیشتری را در کمپین های خود ایجاد کنند. و اکنون میتوان موارد استثنای نام تجاری را در سطح قالب سفارشیسازی کرد تا درخواستهای مارکدار مخصوصاً برای تبلیغات جستجو یا خرید در Performance Max برای کنترل دقیقتر حذف شوند.
حتی جزئیات بیشتری در اینجا وجود دارد.
بحث انجمن در X.