به‌روزرسانی‌های جدید گزارش PMax و ابزارهای تولید هوش مصنوعی Google Ads

به‌روزرسانی‌های جدید گزارش PMax و ابزارهای تولید هوش مصنوعی Google Ads

گوگل به‌روزرسانی‌های جدید گزارش‌دهی Performance Max و توسعه دارایی‌ها و ویرایش تصویر را اعلام کرد. گوگل نوشت: «ما گزارش‌های تبدیل سطح دارایی را به Performance Max اضافه می‌کنیم، تولید دارایی را به کمپین‌های App و Display گسترش می‌دهیم، ویرایش تصویر را بهبود می‌بخشیم و موارد دیگر.

به روز رسانی گزارش حداکثر عملکرد

در اینجا به‌روزرسانی‌های گزارش عملکرد حداکثر آمده است:

  • گزارش تبدیل سطح دارایی اکنون در سطح جهانی برای تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌شود تا «به شما کمک کند بهتر بفهمید چه چیزی خوب کار می‌کند و کجا می‌توانید دارایی‌های خود را برای بهبود بهبود ببخشید».
  • ویدیوهای YouTube در گزارش Placements در حال انتشار در سطح جهانی است. در اینجا می‌توانید مناسب بودن نام تجاری را بررسی کنید و در صورت نیاز از طریق استثناهای قرار دادن در سطح حساب حذف کنید.
  • قابلیت‌های تأیید ایمنی برند شخص ثالث برای YouTube و موجودی نمایش در Performance Max اکنون در دسترس است.

در اینجا نحوه استفاده از گزارش سطح دارایی برای یافتن داده های تبدیل دارایی های خود آورده شده است. می‌توانید ستون‌ها را تغییر دهید تا معیارهای تبدیل مختلف را نشان دهند.

گزارش دارایی Google Ads

جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، افزود: “برای روشن شدن، گزارش قرارگیری برای PMax خود جدید نیست و نمایش‌هایی را برای هر دامنه‌ای که کمپین PMax شما در آن ارائه می‌شود، از جمله دامنه‌های Google Video Partner نشان می‌دهد. ما اکنون شروع به نمایش فردی خواهیم کرد. نشانی‌های اینترنتی ویدیوی YouTube که تبلیغات PMax شما روی آن‌ها ارائه می‌شد، قبلاً این نمایش‌ها به‌عنوان مالکیت و عملیاتی گزارش شده‌اند.

تولید دارایی و گسترش ویرایش تصویر

این چیزی است که در اینجا آمده است:

  • رسیدن به انواع کمپین بیشتر: ابزارهای تولید دارایی و ویرایش تصویر Google در همه انواع کمپین مربوطه در دسترس خواهند بود. تولید دارایی اکنون در کمپین های برنامه و نمایش در حال اجراست.
  • قابلیت های بیشتر ویرایش تصویر: اضافه کردن، حذف و جایگزینی تصاویر در یک تصویر، و برش به نسبت های مختلف. این اکنون در سراسر جهان به زبان انگلیسی در دسترس است و در اواخر امسال به زبان های بیشتری گسترش می یابد.
  • ادغام تایپ‌فیس: علاوه بر ادغام‌های موجود با Canva، Smartly و Pencil، اکنون کاربران Typeface می‌توانند دارایی‌های خود را مستقیماً به Google Ads بیاورند. Typeface همچنین دارای قالب هایی برای ایجاد تصاویر و متن در کمپین های Performance Max است.

می توانید تصاویر را با افزودن، جایگزینی یا حذف اشیاء درون تصویر ویرایش کنید. این در عمل است:

Google Ads Ai Asset Gen

بحث انجمن در X.

Source link