به گفته این شرکت، گوگل تعدادی از ویژگی های جدید Google Ads Performance Max را با هدف ارائه کنترل، شفافیت و بینش عملی بیشتر در کمپین های Performance Max به تبلیغ کنندگان معرفی کرد. این موارد شامل بهروزرسانیهایی درباره کنترل بیشتر کمپین، گزارشدهی و راهنمایی جستجوی پیشرفته، و بهبود گروه دارایی است.
در اینجا لیستی از موارد جدید آمده است:
کنترل های کمپین بیشتر برای هدایت هوش مصنوعی
- کلمات کلیدی منفی در سطح کمپین برای همه تبلیغکنندگان منتشر میشوند
- هدف جدید جذب مشتری با حالت ارزش بالا
- استثناهای برند برای قالبهای مختلف در کمپینهای خردهفروشی با فیدهای محصول
- “URL حاوی” قوانین برای کمپین های دارای فید محصول است
- محرومیت های جمعیتی
- هدف گذاری دستگاه
گزارش جستجوی عمیق تر
- نشانگر سودمندی تم های جستجو
بهبود گزارشگری گروه دارایی
- امکان تقسیم بندی و دانلود عملکرد گروه دارایی
بینش عبارات جستجو:
شاخص مفید:
بحث انجمن در X.