مدتی است که می شنویم Google Ads یک ویژگی برای مدیریت کلمات کلیدی منفی برای کمپین های Performance Max ارائه می دهد و اکنون، شاید روز آن فرا رسیده باشد. Joe Shmo در X تصویری از مشاهده این ویژگی در حساب Google Ads خود منتشر کرد.
ما ابتدا فکر میکردیم که در اوایل سال 2022 شاهد آن باشیم، اما سپس در ژانویه، گوگل آن را به سطح حساب اضافه کرد. سپس برای پایان سال 2024 در نظر گرفته شد. سپس ماه گذشته، جینی ماروین، رابط Google Ads، گفت که برخی قبلاً آن را دارند، اما ما تا کنون ندیدهایم که کسی هیچ تصویری از آن را به اشتراک بگذارد.
در اینجا اسکرین شات جو در X است – خوب، این واقعاً یک عکس از یک صفحه است:
هنوز هیچ کس واقعاً تجربه خود را از استفاده از آن به اشتراک نگذاشته است، بنابراین این همه بسیار جدید است.
بحث انجمن در X.