Google کلمات کلیدی منفی برای تبلیغات Google Ads PMAX را به 10،000 افزایش می دهد

Google کلمات کلیدی منفی برای تبلیغات Google Ads PMAX را به 10،000 افزایش می دهد

در ابتدا هنگامی که Google Ads امکان اضافه کردن کلمات کلیدی منفی به کمپین های عملکرد حداکثر شما را منتشر کرد ، Google آن را به 100 کلمه کلیدی محدود کرد. پرسیدیم که چرا فقط 100 مورد در آن زمان. خوب ، گوگل به انجمن تبلیغات گوش داد و آن را از 100 به 10،000 کلمه کلیدی منفی افزایش داد.

جینی ماروین ، ارتباط تبلیغات گوگل ، در مورد X نوشت: “ما بازخورد شما را با صدای بلند و واضح شنیدیم که اگرچه از کلمات کلیدی منفی استقبال می شود ، کلاه 100 احساس محدود کننده ای داشت.”

وی افزود: “در نتیجه ، ما در حال افزایش 10،000 کلمه کلیدی منفی در هر کمپین PMAX هستیم.”

وی افزود: این کار به این دلیل انجام می شود که “این با کمپین های جستجو هماهنگ است.”

این به روزرسانی در کلمات کلیدی منفی طی دو هفته آینده به همه تبلیغ کنندگان PMAX می پردازد ، بنابراین ممکن است بلافاصله آن را نبینید.

جینی خاطرنشان کرد: “درپوش با هدف اطمینان از سیستم دارای انعطاف پذیری برای دستیابی به هدف کمپین شما ضمن ارائه کنترل اضافی است. با این افزایش ، ما هنوز هم به شدت توصیه می کنیم که رفتار نوع مطابقت را در ذهن داشته باشید ، تا توانایی سیستم در یافتن تبدیل های ارزشمند و نظارت بر عملکرد را محدود نکنید.”

اگر به جزئیات بیشتری در مورد نحوه اضافه کردن یا ویرایش کلمه کلیدی منفی خود برای کمپین های PMAX نیاز دارید ، به اینجا مراجعه کنید.

همانطور که تصور می کنید ، این باعث می شود تبلیغ کنندگان تبلیغات Google بسیار خوشحال شوند.

بحث و گفتگوی انجمن در X.

Source link