Google Ads رابط کاربری خود را برای زمانی که می خواهید تبلیغات خود را در مناطق/مکان های خاص انتخاب کنید ، به روز کرده است. اکنون ، یک دکمه برای “اضافه کردن مکان ها به صورت عمده” است که باید به شما در اضافه کردن سریع مکان ها کمک کند.
این به روزرسانی توسط ناتاشا کاوررا مشاهده شد که قبل و بعد از تصویر روی X به اشتراک گذاشت:
من مطمئن نیستم که این تغییر برای تبلیغ کنندگان چقدر بزرگ است ، من در مورد این تغییر بحث زیادی نمی بینم. اگرچه حنا کوبزووا در LinkedIn نوشت: “من مطمئن نیستم که چرا گوگل این کار را انجام داد ، اما خوشحالم که هنوز هم در جایی دیگر از حساب موجود است.”
بحث و گفتگوی انجمن در X.