Google Ads یک هدف تبدیل جدید دارد که در نسخه بتا به نام «سرنخها از پیامها» است. گوگل میگوید اهداف تبدیلی که بهعنوان پیشفرض حساب برچسبگذاری شدهاند، از دادههای همه کمپینهای شما برای بهبود استراتژی پیشنهادی و عملکرد کمپین شما استفاده میکنند، حتی اگر به نظر مستقیماً با فروش مرتبط نباشند.
آرپان بانرجی یک اسکرین شات از این را در X منتشر کرد و نوشت: «گوگل توصیه میکند هنگام راهاندازی یک کمپین جدید، «سرنخهای پیامها» را به عنوان یک هدف تبدیل اضافه کنید.
اینم اسکرین شاتش:
آیا این جدید است؟
بحث انجمن در X.