ابزارهای داخلی تبلیغات گوگل

ابزارهای داخلی تبلیغات گوگل

هزاران نفر از تبلیغ کنندگان Google Ads متوجه یک دکمه جدید در رابط تبلیغ کننده Google Ads به نام “ابزارهای داخلی” شده اند. یک آیکون قفل برای دکمه ابزار داخلی وجود دارد و وقتی روی آن کلیک می‌کنید، عنوان «سازنده مخاطب» را دارد.

مخاطب ساز جدید نیست، یک سند راهنما روی آن وجود دارد که می گوید:

Audience builder به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به طور موثر مخاطبان قابل استفاده مجدد را با بخش های متمرکز، هدف گیری جمعیت شناختی و استثنا ایجاد کنید.

اما دکمه “ابزارهای داخلی” جدید است و احتمالاً یک اشکال است، نباید نشان داده شود. در اینجا یک اسکرین شات از تاناکا هیروکی در X است:

دکمه ابزارهای داخلی تبلیغات گوگل

خیلی ها این را می بینند:

این دکمه «ابزارهای داخلی» باید دارای اشکال باشد و برای تبلیغ‌کنندگان قابل مشاهده نباشد.

بحث در انجمن در یک href=”https://x.com/hyroki1980/status/1828603490253570491″>X.



Source link