هزاران نفر از تبلیغ کنندگان Google Ads متوجه یک دکمه جدید در رابط تبلیغ کننده Google Ads به نام “ابزارهای داخلی” شده اند. یک آیکون قفل برای دکمه ابزار داخلی وجود دارد و وقتی روی آن کلیک میکنید، عنوان «سازنده مخاطب» را دارد.
مخاطب ساز جدید نیست، یک سند راهنما روی آن وجود دارد که می گوید:
Audience builder به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به طور موثر مخاطبان قابل استفاده مجدد را با بخش های متمرکز، هدف گیری جمعیت شناختی و استثنا ایجاد کنید.
اما دکمه “ابزارهای داخلی” جدید است و احتمالاً یک اشکال است، نباید نشان داده شود. در اینجا یک اسکرین شات از تاناکا هیروکی در X است:
خیلی ها این را می بینند:
ارو، چی؟
انجام داد @GoogleAds چیزی را به طور تصادفی منتشر کنید یا خراب است @adsliaison @rustybrick ? 🤔 pic.twitter.com/JR9eF7g7cY
– مارک تیلیسون (@Tillison) 28 آگوست 2024
شکست: Google Ads ابزارهای داخلی جدیدی را به گروه منتخبی از کاربران صفر ارائه می دهد #ppcchat pic.twitter.com/zuCObrKWSE
– نیتیش دیر (@ppcnitish) 28 آگوست 2024
آیا این جدید است؟ وقتی روی آن کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد. #ppcchat pic.twitter.com/G6uYhnMnBA
– جیمی (@JamieDigitall) 28 آگوست 2024
#ppcchat به نظر می رسد ما یک نقص جدید در رابط کاربری داریم 😅 pic.twitter.com/VRk0j9xekH
– آلفرد سیمون (@AlfredSimon) 28 آگوست 2024
@adsliaison
بخش “ابزارهای داخلی” در گوگل ادز ظاهر شده است و ابزاری به نام “Audience builder” شروع به ارائه کرده است، اما وقتی روی آن کلیک می کنم چیزی نمایش داده نمی شود. با این چیکار کنم؟#PPCCchat pic.twitter.com/iuMVRg6xKo— هیروکی تاناکا (@hyroki1980) 28 آگوست 2024
این دکمه «ابزارهای داخلی» باید دارای اشکال باشد و برای تبلیغکنندگان قابل مشاهده نباشد.
بحث در انجمن در یک href=”https://x.com/hyroki1980/status/1828603490253570491″>X.