Google ممکن است بعد از مدتی در بتا ، حالت مشتری جدید با ارزش بالا را برای تبلیغ کنندگان Google Ads از بین ببرد. این تنظیم به شما امکان می دهد اولویت های مختلف مناقصه را برای چشم اندازهای جدید با ارزش بالا ، مشتریان منظم جدید و موارد موجود تعیین کنید.
این مورد توسط توماس اکسل که در مورد این موضوع در LinkedIn ارسال شده است ، مشاهده شد – وی نوشت: “Google Ads گزینه جدیدی را در کمپین های عملکرد Max معرفی کرده است: مشتریان جدید (ارزش بالا).”
اگر در حال حاضر از حالت ارزش مشتری جدید برای پیشنهاد بالاتر برای مشتریان جدید استفاده می کنید ، سعی کنید مشتریان جدید با ارزش بالا مانند مشتریان ارزشمند موجود خود را جذب کنید. این حالت شما را قادر می سازد اولویت های مختلف مناقصه را برای چشم اندازهای جدید با ارزش بالا ، مشتریان معمولی جدید و موارد موجود تنظیم کنید. از مشاهدات خود برای تمایز مشتریان با ارزش بالا از مشتریان معمولی استفاده کنید. به عنوان مثال ، مشتریان با ارزش بالا می توانند مشتریانی باشند که در مقایسه با دیگران دو برابر محصول خریداری می کنند.
این در بتا بود و اکنون ممکن است به زودی از بتا خارج شود؟
در اینجا تصویری از آن تنظیمات در تبلیغات گوگل از توماس آورده شده است:
در اینجا نحوه تنظیم آن مطابق توماس آورده شده است:
(1) از طریق تنظیمات کمپین یا راه اندازی کمپین “پیشنهاد بالاتر برای مشتریان جدید” -> مشتریان جدید (ارزش بالا)
(2) مقدار تبدیل افزایشی را برای آن دسته از مشتریان با ارزش بالا اضافه کنید
(3) بخش های مخاطبان را برای مشتریان با ارزش بالا (حداقل 1000 کاربر فعال در YouTube و شبکه جستجو) اضافه کنید. حداکثر 100 لیست.
آیا آن را می بینید؟
بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.