Google Ads در حال ارائه یک تنظیم کمپین جدید به نام بهینه سازی سود ناخالص است. سود ناخالص توسط Google با اعمال حاشیههای سود ناخالصی که در هدف بهینهسازی سود ناخالص تنظیم کردهاید، به ارزش هر تبدیل محاسبه میکند.
کیسی گیل این تغییر را مشاهده کرد و در مورد آن در لینکدین پست کرد، او نوشت که این جدید است، تنظیم بهینه سازی سود ناخالص. او افزود: «اکنون در حسابهای منتخب Google Ads موجود است و در طی آکادمی Google Ads اعلام شده است. آزمایشهای اولیه حاکی از افزایش 15 درصدی سود کمپین هنگام استفاده از این تنظیم است.
برای تنظیم این، باید داده های زیر را به Google Ads ارسال کنید:
- داده های سبد خرید و داده های COGS (هزینه کالای فروخته شده) در فید محصول شما
- هدف بهینه سازی را برای کسب سود tROAS تنظیم کنید (همچنین به عنوان POAS شناخته می شود)
در اینجا یک اسکرین شات/گرافیک او از این به اشتراک گذاشته است:
بحث در انجمن در لینکدین.