محرومیت های عصر PMAX ، پیش نمایش تبلیغات و موارد دیگر

محرومیت های عصر PMAX ، پیش نمایش تبلیغات و موارد دیگر

Google نسخه 2.9 ویرایشگر Google Ads را منتشر کرده است. این به روزرسانی جدید تعدادی از ویژگی های جدید از جمله پشتیبانی از حساب مدیر (MCC) ، تبلیغات خرید بر روی مارک های مستثنی ، محرومیت های سنی در کمپین های PMAX ، افزایش استهلاک CPC ، صادرات چند تبی/واردات را به برگه های Google ، پیش نمایش های تبلیغاتی برای گروه های RSA و دارایی و موارد دیگر به ارمغان می آورد.

همچنین ، با شروع نسخه ویرایشگر 2.9 ، نسخه MAC ویرایشگر Google Ads به MACOS 12 یا بالاتر نیاز دارد.

Google نسخه 2.8 را در نوامبر 2024 منتشر کرد ، سپس قبل از آن نسخه 2.7 در ماه ژوئن و نسخه 2.6 در مارس 2024 منتشر شد و نسخه 2.5 در نوامبر 2023 منتشر شد.

ویرایشگر Google Ads یک برنامه رایگان و قابل بارگیری برای مدیریت کمپین های تبلیغات Google است. این ابزار با هدف صرفه جویی در وقت و آسانتر کردن تغییرات به صورت عمده انجام می شود.

در اینجا چیزی است که گوگل در نسخه 2.9 اضافه کرده است:

  • پشتیبانی از حساب های مدیر (MCC) متعلق به برچسب های متعلق به: برچسب های ایجاد شده در یک حساب مدیر Google Ads (MCC) اکنون می توانند به اشخاصی مانند کمپین ها ، گروه های تبلیغاتی ، کلمات کلیدی و تبلیغات در حساب های خدمت به کودک متصل شوند. در حالی که این برچسب ها نمی توانند ایجاد ، حذف یا ویرایش شوند (به عنوان مثال تغییر نام یا تغییر رنگ) ، می توانند به همان روش یک برچسب سنتی به موجودات وصل شوند.
  • اجازه تبلیغات خرید در مارک های مستثنی: در صورت فعال شدن ، این گزینه جدید برای کمپین های عملکرد خرده فروشی حداکثر با تنظیمات خرید ، به تبلیغات خرید اجازه می دهد تا در شرایط جستجوی مربوط به برند که معمولاً توسط محرومیت های برند مسدود می شوند ، خدمت کنند.
  • ایجاد فیلم های عمودی برای تبلیغات ویدیویی پاسخگو: اکنون می توانید از تنظیمات “تولید فیلم های عمودی” برای تبلیغات ویدیویی پاسخگو در کمپین های ویدئویی (VVC) استفاده کنید ، که کمپین های ویدیویی استاندارد با پیشنهاد CPV Target هستند.
  • پشتیبانی از تبلیغات Masthead: اکنون می توانید تبلیغات Masthead و گروه های تبلیغاتی Masthead را ایجاد و مدیریت کنید.
  • پشتیبانی محدود برای اندازه گیری آسانسور: اکنون می توانید کمپین ها را به اندازه گیری های بالابر موجود اضافه و حذف کنید.
  • پیشرفت های ویدئویی برای تبلیغات ویدیویی Gen Demand: اکنون می توانید از تنظیمات “تولید فیلم های کوتاه تر” ، همچنین به عنوان AutoTrim ، برای تبلیغات ویدیویی تقاضا استفاده کنید.
  • ابزار تبدیل گروه AD VRC: کمپین های ویدیویی استاندارد با پیشنهاد CRM Target و بدون کنترل موجودی ، که به عنوان کمپین های VRC 1.0 نیز شناخته می شود ، با کمپین های VRC 2.0 جایگزین می شوند. کمپین های VRC 2.0 اهداف مشابهی دارند اما شامل تنظیمات کنترل موجودی هستند. علاوه بر تنظیمات کنترل جدید ، کمپین های VRC 2.0 به گروههای تبلیغاتی پاسخگو و تبلیغات ویدیویی پاسخگو نیاز دارند ، در حالی که کمپین های VRC 1.0 به گروههای تبلیغاتی از نوع در جریان ، سپر و دسترسی کارآمد اجازه می دهند که ممکن است حاوی تبلیغات در جریان و سپر باشد. هنگامی که یک گروه AD VRC 1.0 در یک کمپین VRC 2.0 در ویرایشگر کپی می شود ، با خطایی پرچم گذاری می شود. این خطا اکنون شامل یک پیوند “تبدیل” است که نوع گروه تبلیغ را به “پاسخگو” تغییر می دهد و تمام تبلیغات درون جریان و سپر را با تبلیغات ویدیویی پاسخگو مشابه جایگزین می کند. گروه های تبلیغاتی می توانند با استفاده از این ابزار فله تبدیل شوند.
  • محرومیت های سنی در کمپین های عملکرد حداکثر: محرومیت های سنی یا معیارهای سنی منفی ، اکنون می تواند به کمپین های عملکرد حداکثر در سطح کمپین اضافه شود.
  • استهلاک پیشرفته CPC: ویرایشگر ADS هنگام فعال شدن CPC با استراتژی کلیک حداکثر یا با استراتژی CPC دستی برای جستجوی یا نمایش کمپین ها ، خطایی را گزارش می کند.
  • محرومیت های محتوا در کمپین های ویدئویی و تقاضا: محرومیت های محتوا اکنون فقط در کمپین های استاندارد جستجو و نمایش پشتیبانی می شوند. این محرومیت ها را می توان در سطح کمپین و حساب یافت.
  • کسب مشتری جدید در کمپین های خرید: کمپین های خرید اکنون نیز از هدف جدید خرید مشتری پشتیبانی می کنند ، که قبلاً فقط برای کمپین های جستجو و عملکرد حداکثر در دسترس بود.
  • صادرات و واردات چند تبی به Google Sheets: اکنون می توانید به برگه های Google صادر کنید تا هر نوع موجودیت در برگه خاص خود باشد. این کار می تواند کار با داده های شما را آسان تر کند زیرا هر برگه دارای ستون های کمتری و سلول های خالی است. همچنین می توانید صفحات گسترده چند تبی را وارد کنید.
  • برجسته سازی رنگ در صادرات به برگه ها: اکنون می توانید هنگام صادرات به برگه های Google ، ویرایش های محلی را با رنگ های مختلف برجسته کنید.
  • کنترل موجودی در تقاضا ژنرال: پشتیبانی از “کانال ها” ، تنظیم کنترل موجودی ، برای گروه های تبلیغاتی تحت کمپین های GEN تقاضا اضافه شده است.
  • “رفع پیوندهای عمیق” اصلاح شده “توصیه: ویرایشگر Google Ads اکنون از توصیه” رفع لینک های عمیق تنظیم شده “پشتیبانی می کند. برای باز کردن ابزار معتبر Deep Link در یک مرورگر خارجی می توانید روی پیوند “شروع کار” کلیک کنید.
  • قسمت AD AD Image Field: یک قسمت اختیاری “مکث آگهی تصویر” برای تبلیغات ویدیویی پاسخگو اضافه شده است. این زمینه در درجه اول برای “مکث تبلیغات” در کمپین های رزرواسیون ویدیویی است ، اما می تواند در هر کمپین ویدیویی مورد استفاده قرار گیرد.
  • پیش نمایش تبلیغاتی برای گروه های RSA و دارایی: برای تبلیغات جستجوی پاسخگو و گروه های دارایی ، ویرایشگر Google ADS اکنون پیوند پیش نمایش تبلیغاتی را ارائه می دهد. برای نمایش یک پیش نمایش واقع بینانه از تبلیغ خود که شامل تغییرات محلی و پسوندهای تبلیغاتی قابل اجرا است ، می توانید روی این پیوند کلیک کنید. این ویژگی که شبیه به موجود در UI GAFE است ، به شما امکان می دهد قبل از بارگذاری آن در حساب زنده خود ، چگونه تبلیغات خود را ظاهر می کنید.

در اینجا چیزی است که کاهش یافته است:

کمپین های ویدیویی استاندارد با پیشنهاد CRM Target و بدون کنترل موجودی ، که به عنوان کمپین های VRC 1.0 نیز شناخته می شود ، با کمپین های VRC 2.0 جایگزین می شوند. کمپین های VRC 2.0 اهداف مشابهی دارند اما شامل تنظیمات کنترل موجودی هستند. علاوه بر تنظیمات کنترل جدید ، کمپین های VRC 2.0 به گروههای تبلیغاتی پاسخگو و تبلیغات ویدیویی پاسخگو نیاز دارند ، در حالی که کمپین های VRC 1.0 به گروههای تبلیغاتی از نوع در جریان ، سپر و دسترسی کارآمد اجازه می دهند که ممکن است حاوی تبلیغات در جریان و سپر باشد.

بحث و گفتگوی انجمن در X.

Source link