Google Ads Editor نسخه 2.8 تصاویر هوش مصنوعی، دستورالعمل‌های برند، مرکز راهنمایی جدید و موارد دیگر را به دست می‌آورد.

Google Ads Editor نسخه 2.8 تصاویر هوش مصنوعی، دستورالعمل‌های برند، مرکز راهنمایی جدید و موارد دیگر را به دست می‌آورد.

گوگل نسخه 2.8 Google Ads Editor را منتشر کرده است. این به‌روزرسانی جدید تعدادی ویژگی جدید از جمله تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی، صادرات به Google Sheets، دستورالعمل‌های برند، برش تصویر، هدف‌گیری دقیق سن و جنسیت، یک مرکز راهنمایی جدید و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورد.

گوگل نسخه 2.7 را در ژوئن و نسخه 2.6 را در مارس 2024 و نسخه 2.5 را در نوامبر 2023 منتشر کرد.

Google Ads Editor یک برنامه رایگان و قابل دانلود برای مدیریت کمپین های Google Ads شما است. هدف این ابزار صرفه جویی در زمان و آسان تر کردن تغییرات به صورت انبوه است.

این چیزی است که گوگل در نسخه 2.8 اضافه کرده است:

  • تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی: می توانید تصاویر را از یک درخواست متنی با فرم آزاد تولید کنید و از آنها در حساب تبلیغاتی خود استفاده کنید.
  • صادرات به کاربرگ‌نگار Google: اکنون گزینه‌ای برای ذخیره صادرات CSV به‌عنوان یک برگه Google به جای فایل csv. روی دیسک وجود دارد.
  • صفحه خطای قابل تغییر اندازه: اکنون صفحه خطای زیر شبکه اصلی قابل تغییر اندازه است. جداکننده بین شبکه اصلی و صفحه خطا را می توان به بالا یا پایین کشید.
  • دستورالعمل های برند: اکنون پشتیبانی برای دستورالعمل های برند در سطح کمپین در کمپین های Performance Max در دسترس است. با روشن بودن دستورالعمل‌های برند، نام کسب‌وکار، آرم‌ها، رنگ‌ها و فونت‌ها در سطح کمپین ارائه می‌شوند. نام‌های تجاری و نشان‌واره‌ها در سطح گروه دارایی قابل استفاده نیستند.
  • برش تصویر: می توانید یک تصویر را از کتابخانه دارایی برش دهید. نسخه برش خورده تصویر به کتابخانه دارایی اضافه می شود و می تواند با تبلیغات شما استفاده شود. نقاط ورودی برای این ابزار به نمای کتابخانه تصویر و همچنین انتخابگر تصویر اضافه می شود.
  • پیشرفت‌های ویدیویی اضافی: اکنون می‌توان از پیشرفت‌های ویدیویی با کادرهای تأیید جداگانه، یکی برای ویدیوهای کوتاه‌تر و دیگری برای ویدیوهای عمودی تولید شده، انصراف داد. قبلاً، یک چک باکس منفرد در هر دو پیشرفت شرکت کرده یا از آن خارج می‌شد.
  • اندازه‌گیری شخص ثالث در Performance Max / Demand Gen: پشتیبانی از تنظیمات اندازه‌گیری شخص ثالث در ابتدا در نسخه 2.6 فقط برای کمپین‌های ویدیویی منتشر شد. اکنون به کمپین‌های Performance Max و Demand Gen گسترش یافته است.
  • هدف گذاری دقیق سن و جنسیت: این گزینه برای گروه های تبلیغاتی تحت کمپین های تقاضای Gen در دسترس است. به طور کلی، زمانی که «هدف‌گیری بهینه» روشن است، ممکن است تبلیغاتی ارائه شوند که با معیارهای هدف‌یابی کمپین مطابقت نداشته باشند تا دسترسی به کاربرانی را که Google معتقد است به اندازه کافی شبیه به مخاطبان هدف است، گسترش دهد. «هدف‌گیری دقیق سن و جنسیت» این رفتار را اصلاح می‌کند و وقتی روشن می‌شود، هدف‌گیری سن و جنسیت کاملاً رعایت می‌شود.
  • پیشرفت‌های ویدیویی برای تبلیغات ویدیویی تقاضای نسل: تنظیمات «ایجاد ویدیوهای عمودی» اکنون برای تبلیغات ویدیویی تقاضای نسل در دسترس است.
  • مجاز کردن پسوند URL نهایی در کمپین های ACE: اکنون می توانید پسوند URL نهایی را در کمپین های برنامه برای تعامل (ACE) ویرایش کنید.
  • کنترل‌های موجودی برای کمپین‌های VVC: تنظیم «کنترل موجودی» که به عنوان «تبلیغات چند قالبی» نیز شناخته می‌شود، به کمپین‌های استاندارد ویدیویی با پیشنهاد قیمت CPV هدف (کمپین‌های VVC) گسترش یافته است. قبلاً، فقط برای Video Standard با قیمت CPM هدف یا پیشنهاد CPM ثابت (کمپین‌های VRC) در دسترس بود.
  • بازسازی مرکز راهنمایی: تمام خطاهای ویرایشگر در یک صفحه متمرکز شده اند.

گوگل همچنین کمپین‌های فیدهای محصول تقاضای نسل را در نسخه 2.8 منسوخ کرد. زیرگروه کمپین فیدهای محصول تقاضای نسل (همچنین به عنوان DG DPA شناخته می شود) اکنون منسوخ شده است. همه این کمپین ها به کمپین های Demand Gen تبدیل شده اند و نمی توان کمپین جدیدی ایجاد کرد.

بحث انجمن در X.

Source link