تبلیغکنندگان در سراسر جهان امروز صبح، روال هفتگی خود را با یک مشکل بزرگ در دسترسی به Google Ads آغاز کردند.
این خبر به سرعت در توییتر و لینکدین پخش شد، با تایید دیگران مبنی بر اینکه این یک مشکل متناوب نیست.
داشبورد وضعیت Google قطع شدن کار را تایید کرد
از داشبورد وضعیت Google، خاموشی امروز صبح، 23 ژانویه، ساعت 8 صبح CST تأیید شد. شما می توانید این حادثه را به صورت لحظه ای از اینجا دنبال کنید.
تا ظهر CST، این مشکل هنوز حل نشده است.
جینی ماروین، رابط Google Ads نیز در توییتر این مشکل را تأیید کرد:
ما در حال بررسی گزارشهای مربوط به مشکل Google Ads هستیم. به زودی اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم کرد. کاربران آسیب دیده نمی توانند به Google Ads دسترسی پیدا کنند. لطفاً برای بهروزرسانیها به داشبورد مراجعه کنید: https://t.co/0AqTKCl6Ts
— AdsLiaison (@adsliaison) 23 ژانویه 2023
بازاریابان برای بیان نگرانی های خود به لینکدین و توییتر مراجعه کردند.
چرا این مهم است
تبلیغکنندگان نمیتوانند حسابهای خود را بدون دسترسی مناسب به Google Ads مدیریت یا بهینه کنند.
حتی بیشتر از آن، تبلیغات گوگل همچنان به کاربران ارائه میشود، اما بازاریابان نمیتوانند عملکرد زمان واقعی را ببینند یا به آن واکنش نشان دهند. وقتی دلارهای بازاریابی در خطر است، این یک مسئله بزرگ برای شرکتهایی با هر اندازه است.
اگر به گزارش هفتگی عادت دارید، این کار دیگری است که تا زمانی که مشکل Google Ads حل نشود، نمیتوانید انجام دهید.
این قطعی برای گوگل پس از اعلام اخراج 12000 کارمند در روز جمعه ناخوشایند است.
در حالی که این قطع به احتمال زیاد یک تصادف نابهنگام برای Google Ads است، تبلیغکنندگان به سرعت آن را کنار هم گذاشتند.
خلاصه
تبلیغات گوگل از بعدازظهر دوشنبه هنوز برای بسیاری از کاربران خاموش است. پس از اعلام روز جمعه 12000 کاربر گوگل، سؤالاتی مطرح شده است که آیا این اخراج ها بر فناوری و کارکنانی که این پلتفرم ها را مدیریت می کنند تأثیر گذاشته است یا خیر.
این یک داستان در حال توسعه است و با ارائه اطلاعات بیشتر گوگل به روز خواهد شد.
تصویر ویژه: Stmool/Shutterstock