Google Ads Down For Advertisers، Google Confirms

تبلیغ‌کنندگان در سراسر جهان امروز صبح، روال هفتگی خود را با یک مشکل بزرگ در دسترسی به Google Ads آغاز کردند.

این خبر به سرعت در توییتر و لینکدین پخش شد، با تایید دیگران مبنی بر اینکه این یک مشکل متناوب نیست.

داشبورد وضعیت Google قطع شدن کار را تایید کرد

از داشبورد وضعیت Google، خاموشی امروز صبح، 23 ژانویه، ساعت 8 صبح CST تأیید شد. شما می توانید این حادثه را به صورت لحظه ای از اینجا دنبال کنید.

Google Ads قطع شدن کار برای تبلیغ کنندگان را تأیید می کند.اعتبار تصویر: Google Ads، ژانویه 2023

تا ظهر CST، این مشکل هنوز حل نشده است.

جینی ماروین، رابط Google Ads نیز در توییتر این مشکل را تأیید کرد:

بازاریابان برای بیان نگرانی های خود به لینکدین و توییتر مراجعه کردند.

تبلیغ‌کنندگان به از کار افتادن Google Ads واکنش نشان می‌دهند.

تبلیغ‌کنندگان به توییتر مراجعه می‌کنند تا به قطع شدن Google Ads واکنش نشان دهند.

چرا این مهم است

تبلیغ‌کنندگان نمی‌توانند حساب‌های خود را بدون دسترسی مناسب به Google Ads مدیریت یا بهینه کنند.

حتی بیشتر از آن، تبلیغات گوگل همچنان به کاربران ارائه می‌شود، اما بازاریابان نمی‌توانند عملکرد زمان واقعی را ببینند یا به آن واکنش نشان دهند. وقتی دلارهای بازاریابی در خطر است، این یک مسئله بزرگ برای شرکت‌هایی با هر اندازه است.

اگر به گزارش هفتگی عادت دارید، این کار دیگری است که تا زمانی که مشکل Google Ads حل نشود، نمی‌توانید انجام دهید.

این قطعی برای گوگل پس از اعلام اخراج 12000 کارمند در روز جمعه ناخوشایند است.

تبلیغ کنندگان به قطع شدن تبلیغات گوگل در لینکدین واکنش نشان می دهند.

در حالی که این قطع به احتمال زیاد یک تصادف نابهنگام برای Google Ads است، تبلیغ‌کنندگان به سرعت آن را کنار هم گذاشتند.

خلاصه

تبلیغات گوگل از بعدازظهر دوشنبه هنوز برای بسیاری از کاربران خاموش است. پس از اعلام روز جمعه 12000 کاربر گوگل، سؤالاتی مطرح شده است که آیا این اخراج ها بر فناوری و کارکنانی که این پلتفرم ها را مدیریت می کنند تأثیر گذاشته است یا خیر.

این یک داستان در حال توسعه است و با ارائه اطلاعات بیشتر گوگل به روز خواهد شد.


تصویر ویژه: Stmool/Shutterstock