گوگل تأیید کرده است که در حال آزمایش است و اجازه می دهد یک تبلیغ را از همان تبلیغ کننده در همان صفحه نتایج جستجو نشان دهد. جینی ماروین، رابط Google Ads، گفت: “ما در حال انجام یک آزمایش کوچک برای آزمایش تنظیمات مختلف تبلیغات” در رابطه با مشاهده این آزمایش هستیم.
این مورد توسط آنتونی هیگمن مشاهده شد که در مورد آن در لینکدین پست کرد و یک صفحه ضبط شده را به اشتراک گذاشت که در آن یک تبلیغ را دو بار در یک صفحه نتایج جستجو نشان داد. این برخلاف خطمشیهای Google است، جایی که Google مینویسد: «ما فقط یک تبلیغ در هر حساب برای یک کلمه کلیدی خاص نشان میدهیم، بنابراین اختلاط تبلیغکنندگان در یک حساب میتواند بهطور غیرمنصفانه ارائه آگهی را برای آن تبلیغکنندگان محدود کند».
در آن جینی ماروین از گوگل پاسخ داد:
ما در حال انجام یک آزمایش کوچک هستیم که پیکربندی های مختلف تبلیغات را آزمایش می کند. ما در حال حاضر هیچ چیز دیگری برای اشتراک گذاری نداریم و هیچ اقدامی برای تبلیغ کنندگان وجود ندارد.
همچنین ممکن است مخالف این خطمشی باشد “ترویج محتوای یکسان یا مشابه از چندین حساب در جستارهای یکسان یا مشابه، تلاش برای نمایش بیش از یک تبلیغ در یک زمان برای کسب و کار، برنامه یا سایت شما” برخلاف “مزیت غیرمنصفانه” است. سیاست
آنتونی نوشت:
گوگل به ارائه دوبار به همان تبلیغ کننده در دو نقطه در همان صفحه در SERPS ادامه می دهد!!!
این چیزی است که همچنان من را گیج می کند، زیرا در دو هفته گذشته همچنان این را می بینم.
آیا این یک آزمایش است؟ یک اشکال؟ یک ویژگی؟
این برای من گیج کننده است زیرا تا آنجا که من می دانم و در حال حاضر در خط مشی های Google Ads بیان شده است این واقعیت است که: “ما فقط یک تبلیغ در هر حساب برای یک کلمه کلیدی خاص نشان خواهیم داد”
پس فکر می کنید اینجا چه خبر است؟ واقعا کنجکاو و به دنبال نظرات!
این یک تغییر بزرگ در نحوه عملکرد Google Ads است و آزمایش آن توسط گوگل ممکن است کار بزرگی باشد.
در اینجا یک GIF از ویدیویی که آنتونی به اشتراک گذاشته است:
اینم ویدیوی کامل:
گوگل به ارائه دوبار به همان تبلیغ کننده در دو نقطه در همان صفحه در SERPS ادامه می دهد!!!
این چیزی است که همچنان من را گیج می کند، زیرا در دو هفته گذشته به دیدن آن ادامه داده ام.
آیا این یک تست است؟ یک اشکال؟ یک ویژگی؟
این برای من گیج کننده است… pic.twitter.com/OSFLuKsd1S
– آنتونی هیگمن (@AnthonyHigman) 17 دسامبر 2024
در اینجا یک اسکرین شات از تایید جینی ماروین است:
برای روشن شدن، این یک آزمایش کوچک است و هیچ تاثیری بر تعداد تبلیغاتی که ممکن است نشان داده شود ندارد.
— AdsLiaison (@adsliaison) 18 دسامبر 2024
بحث در انجمن در لینکدین.