Google Ads حراج های مختلفی را برای هر مکان تبلیغاتی اجرا می کند

Google Ads حراج های مختلفی را برای هر مکان تبلیغاتی اجرا می کند

Google صفحه “How the Google Ads Action” خود را به روز کرده است تا خطی را اضافه کند که می گوید Google حراج های مختلفی را برای هر مکان تبلیغاتی اجرا خواهد کرد.

متن جدید اضافه شده به این صفحه می گوید:

هنگامی که شخصی در Google جستجو می کند ، ما برای هر مکان تبلیغاتی حراج های مختلفی را انجام می دهیم – به عنوان مثال تبلیغات برتر توسط حراج تبلیغاتی متفاوت از تبلیغات که در سایر مکان های تبلیغی نشان داده می شود ، انتخاب می شوند. تبلیغات شما فقط یک بار در یک مکان تبلیغاتی نشان داده می شود ، اما در میان مکانهای تبلیغاتی تبلیغات شما می تواند بیش از یک بار نشان دهد.

در اینجا تصویری از آنچه اضافه شده است ، در نارنجی برجسته شده است:

تبلیغات Google چگونه به روزرسانی حراج

آنتونی هیگمن این تغییر را مشاهده کرد و در LinkedIn نوشت: “مطمئن نیستید که چگونه این کار واقعی می تواند کار کند و هنوز هم یک حراج باشد؟ و چگونه می توان چندین حراج را همزمان انجام داد و بر یکدیگر تأثیر نگذارد؟”

ناوا هاپکینز اظهار داشت و نوشت: “این می خواهد کیفیت SERP را خیلی بد از بین ببرد. برای مارک های بودجه بزرگ آماده شوید تا همه چیز را در اختیار داشته باشند و هر کس دیگری که در حال اجرا هستند ، برای فرصتی برای ایستادگی در اختیار داشته باشند.”

در اینجا نسخه قدیمی تر است و می توانید آن را با نسخه زنده در اینجا مقایسه کنید.

این یک تغییر جالب در نحوه درک حراج Google Ads است اما با تغییر Google تعریف تبلیغات برتر در سال گذشته ، زیرا آنها همچنان تبلیغات را با نتایج ارگانیک مخلوط می کنند – شاید ، فقط شاید ، این منطقی باشد؟ یا شاید نه …

بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.

Source link