Google Ads Ads Customer Lists پس از 540 روز منقضی می شود

Google Ads Ads Customer Lists پس از 540 روز منقضی می شود

Google اعلان هایی را به تبلیغ کنندگان تبلیغات Google با تغییرات آینده در لیست های مطابقت با مشتری ارسال کرد. Google حداکثر مدت عضویت جدید 540 روز را برای لیست های مطابقت با مشتری از 7 آوریل 2025 تعیین می کند.

این امر در مورد لیست های مطابقت با مشتری در Google Ads و Platforms Display & Video 360 صدق می کند.

گوگل گفت ، “لیست های موجود پیکربندی شده برای عدم وجود انقضاء عضویت یا انقضاء عضویت بیشتر از 540 روز برای استفاده از حداکثر مدت عضویت 540 روز به روز می شوند و مدت زمان عضویت 540 روز به طور معکوس برای همه اعضای موجود که در آن اعضای موجود است ، اعمال می شود مدت زمان طولانی تری داشته باشید. “

“اندازه لیست منعکس شده با انقضاء عضویت کاهش می یابد. کمپین هایی که بخش بسیار کمی از کاربران را هدف قرار می دهند نمی توانند تبلیغات را انجام دهند و ممکن است به طور خودکار مکث کنند. لیست مسابقه مشتری خود را قبل از 7 آوریل 2025 تازه کنید تا عضویت ها را تجدید کنید یا لیست های اتصالات منقضی شده مشتری را با UP جایگزین کنید لیست های تاریخ برای اطمینان از قطع شدن کمپین های تبلیغاتی شما ، “Google اضافه کرد.

این بدان معنی است که شما باید به طور مرتب لیست خود را تازه کنید. گوگل نوشت: “با مدت زمان عضویت تعیین شده ، شما باید با بارگذاری مجدد داده های مشتری به لیست های خود ، لیست خود را به طور مرتب شروع کنید. اگر این کار را نکنید ، اندازه لیست با گذشت زمان کوچکتر می شود.”

این ایمیل توسط آدریان دکر در LinkedIn ارسال شده است که نوشت:

بروزرسانی بزرگ! با شروع 7 آوریل 2025 ، Google Ads و Display & Video 360 حداکثر 540 روز عضویت را برای لیست های مطابقت با مشتری اجرا می کند. لیست های فراتر از این حد تنظیم می شوند ، به طور بالقوه کاهش اندازه لیست و کمپین های مکث با کاربران بسیار کمی کاهش می یابد. برای جلوگیری از اختلال ، لیست های خود را قبل از این تاریخ تازه یا به روز کنید. به طور مرتب داده های مشتری را دوباره بارگیری کنید تا اندازه و اثربخشی لیست را حفظ کنید.

در اینجا یک نسخه از ایمیل وجود دارد:

Google Ads Custrication Etistration

بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.

Source link