Google Analytics اکنون از Customer Match از Google Ads پشتیبانی می کند. Carly Boddy از Google در Bluesky نوشت: مخاطبانی که به Google Ads صادر میشوند اکنون «شامل دادههای مشتری هش شده، رضایت شخص اول شما و شناسههای کاربر مبتنی بر برچسب شما میشوند».
این دادهها را میتوان از طریق جمعآوری دادههای ارائهشده توسط کاربر بهصورت هششده جمعآوری و به Google ارسال کرد و سپس از طریق Customer Match برای تکمیل مخاطبان Analytics خود استفاده کرد. مطابقت مشتری در Google Analytics، مخاطبین شما را که به حسابهای مرتبط Google Ads شما صادر میکنند، با تطبیق دادههای مشتری هش شده با رضایت شما با دادههای Google تکمیل میکند تا در زمانی که دیگر شناسههای کاربر در دسترس نیستند، مخاطبان قابل آدرسپذیری شما را افزایش دهد.
میتوانید از «تطابق مشتری» با دادههای از قبل جمعآوریشده و بدون ایجاد فهرستهای مشتریان در Google Ads بهطور دستی استفاده کنید و زمان شروع کار و موارد اضافی را در راهاندازیتان کاهش دهید.
مطابقت مشتری در Google Ads به شما امکان می دهد یک فایل CSV شامل داده های مشتری ایجاد کنید و آن را در Google Ads آپلود کنید یا می توانید یک منبع داده جدید را برای گنجاندن این هدف در کمپین های خود متصل کنید. مطابقت مشتری در Google Ads مانند مخاطبان Google Analytics وارداتی کار نمی کند. پشتیبانی Customer Match برای Analytics با استفاده از مکانیزم مشابه برای تکمیل مخاطبان Analytics خود که به حسابهای Google Ads صادر میشوند، این شکاف را پر میکند.
در این سند راهنما می توانید در مورد این موضوع بیشتر بیاموزید.
بحث در انجمن در Bluesky.